חיפוש

משקפות סקי אופטיות מבית ZEISS – לראות את השלג מצוין

תוכן העניינים

סקי וסנובורד הן פעילויות אקסטרים שחושפות את העיניים שלנו לתנאי אקסטרים: רוחות חזקות, קרינת UV חזקה יותר ועד 90% יותר החזרים של אור השמש מהשלג ומהקרח שעל מדרון ההר.

על מנת להגן על העיניים מפני הקרינה החזקה, וגם כדי שנוכל ליהנות מחוויית הגלישה בלי הפרעות, צריך להשתמש במשקפות סקי מבית ZEISS.

משקפות הסקי מבית צייס נוצרו במיוחד לאתגרים שאנו נתקלים בהם בספורט האלפיני. על עדשות הראייה מבית צייס כבר סופר רבות, והן מובילות בכל תחומי האופטיקה: מעל 200 מיליון איש בעולם מרכיבים עדשות צייס, כבר 70 שנה שחברת צייס מייצרת עדשות למיקרוסקופים לכל תחומי הרפואה, ואפילו החללית אפולו 11 צוידה בעדשות צייס.

את האיכות והטכנולוגיות המוכחות צייס מביאים למשקפות הסקי, כדי לעזור גם לגולשים לראות מצוין.

היתרונות של משקפות סקי מבית ZEISS

משקפות הסקי של ZEISS מכילות עדשות בטכנולוגיית ZEISS SONAR. העדשות הייחודיות משפרות את הראייה באזורים מושלגים בכל תנאי התאורה. בזכות טכנולוגיית ZEISS SONAR, העדשות גם מחזקות את הצבעים ואת הניגודיות, כך שתוכלו לראות את המסלול באופן מיטבי.

העדשות חוסמות כמובן ב-100% את קרינת ה-UV, שחזקה פי כמה וכמה במסלולי סקי מאשר ברחוב, בגלל ההחזר מהשלג הלבן. עם זאת, ולעומת משקפות סקי אחרות, המשקפות של צייס לא חוסמות לחלוטין את האור הכחול. למעשה, המשקפות מאפשרות לחלק קטן מהאור הכחול להגיע לעין (בעיקר בטווח שבין 380-500 ננומטר), כך שניתן לזהות יותר בקלות משטחים בלתי-אחידים בשלג, כמו בליטות ושקעים.

בעזרת משקפות הסקי של צייס הגלישה בטוחה יותר.

אדם גולש עם משקפות סקי ZEISS

משקפות סקי אופטיות

משקפות הסקי של צייס הן גם אופטיות!קליפון משקפות אופטיות צייס ניתן להפוך את המשקפות לאופטיות בעזרת קליפון המכיל עדשות צייס במרשם שלכם. כך תיהנו מראייה מושלמת ונעימה.

מבצע היכרות: קונים משקפי סקי של צייס ומקבלים קליפון עדשות ראייה/עדשות מגע יומיות לחודש מתנה!

*המבצע בכפוף לתנאי לפידות מדיקל, נציגה בלעדית של חברת ZEISS בישראל.

משקפות סקי מבית ZEISS אופנתיות

המשקפות של צייס קיימות במספר עיצובים המיועדים לגברים, לנשים ולילדים. ישנן גם משקפות עם עדשות מתחלפות: עדשה אחת לתנאי תאורה חלשה ואחת לתנאי תאורה חזקה. המשקפות עם העדשות המתחלפות בעלות עיצוב מוגן בפטנט שמגדיל את שדה הראייה. המבנה הייחודי שלהן דק יותר ממשקפות קלאסיות אחרות, כך שישנם פחות "שטחים מתים" בשדה הראייה.

משקפות סקי לגברים

משקפות סקי לנשים

משקפות סקי לילדים

משקפות סקי עם עדשות מתחלפות

כל משפחת משקפות ZEISS מעניקה הגנה מושלמת מפני רוח, שלג וגשם – כמו גם הגנה מפני השמש.

תוכלו לראות כאן את כל דגמי המשקפות של ZEISS >>

יוצאים לחופשת סקי? תדאגו מראש למשקפת סקי מבית ZEISS, כדי לראות מצוין גם בשלג.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם