חיפוש

מסגרות משקפיים איכותיות – איך מזהים אותן?

תוכן העניינים

המשקפיים שלנו נמצאים איתנו כל הזמן. בלעדיהם, אנחנו נותרים חסרי אונים. בדיוק בשל כך כדאי לבחור מסגרות משקפיים איכותיות, שיחזיקו מעמד וישמשו אותנו לאורך זמן.

מה גורם למשקפיים להיהרס?

אתם מרכיבים עכשיו משקפיים? אם כן, בבקשה תורידו אותם לרגע ותרכיבו אותם בחזרה. אם עשיתם את הפעולה הזו ביד אחת בלבד, העליתם את הסיכוי שהמשקפיים שלכם יתעקמו או חמור מכך, יישברו.

לעומת מוצרים אחרים, במשקפיים אנו מעמידים למבחן את המכניקה כל יום, כל היום. לכן צריך לשמור על המשקפיים בהקפדה יתרה. אם דואגים להרכיב ולהסיר את המשקפיים בשתי הידיים, בהחזקה בקצה המוטות, שומרים עליהם לאורך זמן. כך גם אם מקפידים לאחסן אותם בנרתיק הייעודי כשלא משתמשים בהם, במקום לתלות אותם בצווארון החולצה או להכניס אותם לכיס.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם זאת, גם אם נתנהג בצורה הזהירה ביותר, עדיין יש בלאי מסוים למסגרות משקפיים. וכשמדובר במסגרות לא איכותיות, הבלאי הזה מגיע מהר משציפינו.

איך מזהים מסגרות משקפיים באיכות ירודה?

למרבה הצער, לא קל לזהות מסגרות באיכות ירודה. הסממן הראשון שלהן יהיה המחיר הנמוך מדי, שמעמיד בספק את איכות החומרים והעיצוב. זה בא לידי ביטוי בצירים שמתפרקים מהר, בפלסטיק שמתייבש מהר ונשבר או בשברים בחיבורים בין חלקי המתכת במסגרת.

הסכנה בשימוש במסגרות זולות כאלה היא שבמקרים רבים לא מייצרים להן חלקי חילוף, ואז אנו נותרים רק עם עדשות המשקפיים. אם אלה עדשות דקות ויקרות, מדובר בעלות משמעותית. העניין הוא שלא ניתן לשייף מחדש עדשות למשקפיים, כך שצריך למצוא מסגרת בעלת עינית עדשה זהה בצורתה. מעטות המסגרות שיש להן צורת עדשה זהה למסגרת אחרת, כך שההוצאה שהשקענו בעדשות איכותיות במקרים רבים יורדת לטימיון בגלל הבחירה במסגרת באיכות ירודה. הסיכון גדול מהיתרון המיידי של המחיר.

משקפיים שבורים

אין זה אומר שרק מסגרות משקפיים יקרות הן איכותיות וטובות. מובן שניתן למצוא מסגרות במחירים זולים יותר, אם כי מבחינת העיצוב והלוק המותגים לוקחים בגדול. אבל דבר אחד בטוח – מסגרות במחיר זול מדי מעוררות חשד ועשויות להביא להוצאות נוספות בהמשך.

כשמדברים על איכות של משקפיים, צריך גם לחשוב על השימוש שלכם. האם תרכיבו ותורידו את המשקפיים הרבה במהלך היום? האם אלה משקפי מולטיפוקל שתרכיבו למשך רוב היום או משקפיים למחשב שתניחו בעמדת העבודה כשתצאו להפסקה? ייתכן שמסגרות עדינות פחות יתאימו לשימוש כזה, אם מרכיבים ומסירים את המשקפיים פעמים רבות במהלך היום.

קראו עוד בנושא:

מסגרות משקפיים איכותיות – המגוון רחב, רק צריך לבחור

באופטיקה דורון תמצאו מגוון רחב של משקפי ראייה במחירים שונים. המסגרות שלנו הן מסגרות משקפיים איכותיות, גם של מותגים בינלאומיים ידועים וגם של חברות מקומיות במחיר נוח לכל כיס. מוזמנים להגיע ולבחור את המשקפיים הבאים שלכם.

לחצו כאן לצפייה במותגי המשקפיים שלנו >>

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם