חיפוש

מולטיפוקל ZEISS: עדשות מולטיפוקל גרמניות

תוכן העניינים

ZEISS היא חברה מובילה בעולם בתחום האופטיקה, כבר למעלה מ-160 שנה. את עדשות צייס ניתן למצוא במצלמות, במיקרוסקופים, בטלסקופים ובלוויינים של Google Earth. אבל אל תתבלבלו. את עדשות צייס ניתן למצוא לא רק במכשירים, אלא גם במשקפיים, ועדשות הראייה של צייס הן מהטובות שיש. אפשר לתת למספרים לדבר בעד עצמם: מעל 200 מיליון איש בעולם מרכיבים עדשות מולטיפוקל צייס ובכל שנייה לפחות שני אנשים בעולם בוחרים בעדשות של צייס.

עדשות מולטיפוקל צייס הן עדשות מולטיפוקל גרמניות מקוריות. וזה אומר הכול – הן מדויקות, חדות ולא זכו בשמן הטוב סתם כך. אם אתם לא יודעים מה זה מולטיפוקל – לחצו כאן להסבר המלא. אם אתם כבר יודעים מה זה מולטיפוקל, הגיע הזמן להכיר את עדשות המולטיפוקל המובילות בעולם ולדעת איך לבחור את העדשות שיתאימו לכם.

עדשות מולטיפוקל ZEISS – הסדרה החדשה

עד לאחרונה, הסדרה החדשה ביותר של מולטיפוקל צייס הייתה "Precision". מדובר בסדרת עדשות איכותית במיוחד, והיא עדיין זמינה לרכישה על ארבעת הדגמים הכלולים בה (Precision Pure, Precision Plus, Precision Superb ו-Individual 2). בשנת 2020 הכריזה צייס על סדרת עדשות חדשה, ושמה SmartLife. עדשות Zeiss Smart Life הן בעלות תכנון מתקדם יותר ומעניקות ראייה איכותית יותר – ונחשבות לשיא הקדמה הטכנולוגית של צייס. שמות הדגמים נותרו כשהיו – ורק תכנון העדשות קיבל "עדכון גרסה" בהתאם למחקרים עדכניים.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

במאמר הבא אסביר על ההבדלים בין העדשות השונות ועל הטכנולוגיות הייחודיות של עדשות מולטיפוקל גרמניות מבית ZEISS מסדרת Precision המצוינת. בסיומו – אפרט על החידושים בסדרת SmartLife החדשה (תוכלו ללחוץ כאן כדי להגיע ישירות להסבר על החידושים בסדרת SmartLife).

סוגי עדשות מולטיפוקל צייס

 

ZEISS Precision Pure

עדשות המולטיפוקל הפרימיום-בסיסיות של צייס הן Precision Pure. מה הכוונה? הן הראשונות בסדרת עדשות מולטיפוקל של צייס המיוצרות בטכנולוגיות המתקדמות של צייס גרמניה, אך לא מכילות תכונות נוספות שנמצא בעדשות היקרות יותר. בהתאם, גם המחיר שלהן הוא הנמוך ביותר ביחס ליתר העדשות.

עדשות המולטיפוקל "ZEISS Precision Pure" מכילות את טכנולוגיית Digital Inside™, שפותחה כדי לתת מענה מיטבי לאורח החיים הדיגיטלי של ימינו. הטכנולוגיה מספקת ראייה חדה ונטולת מאמץ במכשירים דיגיטליים וראייה דינאמית טובה עם פוקוס מהיר במרחקים שונים. בזכות הטכנולוגיה הזו, אנו משיגים אזור קריאה רחב יותר מעדשות מולטיפוקל של חברות אחרות. המיקום והגודל של איזור הקריאה מאפשרים קריאה טבעית של מדיה דיגיטלית ומודפסת כאחד.

ZEISS Precision Plus

עדשות מולטיפוקל צייס Precision Plus מכילות את כל הטכנולוגיות שבעדשות Precision Pure, יחד עם טכנולוגיות נוספות שמעניקות ראייה חדה ומדויקת בהתאמה לכל מסגרת. האחת היא טכנולוגיית Adaptation Control™, שמתאימה את תעלת העדשות תוך התחשבות בהרגלי תנועת העיניים. כך ניתן להבטיח הסתגלות מהירה יותר לעדשות המולטיפוקל החדשות.

טכנולוגיה נוספת שנמצאת בעדשות מולטיפוקל גרמני Precision Plus היא FrameFit+™. זוהי טכנולוגיה שמתחשבת בגודל העדשה ובצורת המסגרת כדי להימנע מחיתוך של אזור הקריאה בעדשות, ומאפשרת ניצול מקסימאלי שלו. אם בעדשות אחרות עיצוב העדשה הוא קבוע ואזור הקריאה עשוי להיחתך בשל צורת המסגרת, בעדשות Precision Plus העיצוב של העדשה נעשה לפי צורת המסגרת כדי למנוע את חיתוך אזור הקריאה.

ZEISS Precision Superb

העדשות מכילות את כל הטכנולוגיות שבעדשות Precision Plus, יחד עם עם טכנולוגיית FaceFit+™. כך עדשות מולטיפוקל ZEISS Precision Superb מותאמות פיזיולוגית למבנה הפנים של מרכיבי משקפי מולטיפוקל צייס.

במסגרת תכנון העדשות, נלקחים בחשבון נתונים כמו הזווית הפנטוסקופית (זווית ההרכבה של עדשות המשקפיים) ומרחק העדשות מהעיניים (ורטקס דיסטנס). יחד עם נתונים נוספים כמו נתוני המסגרת, המרחק בין האישונים וגובה האישונים ביחס לעדשות המשקפיים, מעוצב באופן ייחודי מבנה העדשות כך שיתאים בדיוק למבנה הפנים שלכם.

עדשות ZEISS Precision Superb מאפשרות ליהנות ממלוא הפוטנציאל של עדשות המולטיפוקל, בהתאם לפנים שלכם. זה היתרון הגדול של מולטיפוקל גרמני, איכותי ומותאם אישית.

ZEISS Individual 2

עדשות המולטיפוקל המתקדמות ביותר של ZEISS. הן מכילות את כל הטכנולוגיות שבעדשות Precision Superb, אך הן מותאמות אישית עבורכם אפילו יותר בזכות שתי טכנולוגיות מתקדמות: IndividualFit™ ו-Luminance Design®.

טכנולוגיית IndividualFit™ מתחשבת בפעילויות היומיומיות של כל אחד ואחד, ובזכותה עדשות ZEISS Individual 2 מתאימות לסגנון החיים שלכם. הטכנולוגיה מאפשרת התאמה אישית של העדשות על פי שלושה עיצובים מוגדרים מראש:

  • Near – מיועד למי שעובדים בדרך כלל בטווחי ראייה קרובים (30-60 ס"מ) וזקוקים לראייה מצוינת לטווח הקרוב. למשל, טכנאים, בעלי מלאכה וגם מי שעבודתם דורשת קריאה מרובה של מסמכים מודפסים.
  • Intermediate – מיועד למי שעובדים בדרך כלל בטווחי ראייה בינוניים (60-90 ס"מ), כמו עבודה מול מחשב. מתאים למשימות שדורשות שינויים תכופים בטווח הראייה, כמו נהיגה או ספורט.
  • Balanced – עדשות מאוזנות שאינן נותנות עדיפות לטווח מסוים. מתאימות לפעילויות בכל הטווחים.

בנוסף לכך, עדשות Individual 2 מכילות את טכנולוגיית Luminance Design®. הטכנולוגיה הזו מחשבת את עיצוב העדשה על פי השינויים בגודל האישון לפי תנאי התאורה השונים. למעשה, הטכנולוגיה מדמה ראייה טבעית בצורה אופטימלית, ומאפשרת ראייה מיטבית בכל שעות היום.

בזכות הטכנולוגיות המתקדמות, עדשות מולטיפוקל גרמניות "ZEISS Individual 2" מעניקות ראייה שמותאמת אישית לכל אחד, על פי סגנון החיים ושגרת היומיום של כל אחד באופן אינדבידואלי.

השוואה בין עדשות מולטיפוקל גרמניות ZEISS

עדשות המולטיפוקל צייס הן עדשות מצוינות, וההבדלים ביניהם הם ברמת הדיוק של העדשות ומידת ההתאמה שלהן למרכיב המשקפיים. כמו בכל עדשות מולטיפוקל, גם העדשות של צייס דורשות תקופת הסתגלות. אבל חשוב לזכור שככל שהעדשות יותר מותאמות למי שמרכיב אותן, כך ההסתגלות קלה יותר.

לפניכם טבלה מסכמת שמשווה בין סוגי עדשות מולטיפוקל גרמניות ZEISS לפי הטכנולוגיות שכל עדשה מכילה:

ציפוי DuraVision Platinum

כל עדשות המולטיפוקל של צייס גרמניה מגיעות עם ציפוי DuraVision Platinum. ציפוי העדשות המתקדם של ZEISS מורכב מתשע שכבות דקות וצפופות שמוצמדות אחת לשנייה בקשר יוני. הציפוי מחזק את העדשה ומעניק לה תכונות כמו עמידות ודחיית אבק, יחד עם חיזוק יכולות ביטול ההחזרים (אנטי-ריפלקס) של העדשות. בזכות הציפוי, קל מאוד לנקות את העדשות של ZEISS.

עדשות עם ציפוי DuraVision Platinum עמידות לשריטות פי 3 מהציפויים הקודמים של ZEISS, בעלות שכבה אנטי-סטטית שמונעת הצטברות אבק ולכלוך על העדשות ובעלות שכבה הדוחה שומנים ומים. כמובן שגם בראייה עצמה מרגישים את ההבדל, עם פחות החזרים והשתקפויות יחסית לציפויים אחרים וראייה חדה וצלולה יותר.

ציפוי Zeiss DuraVision Platinum

חדש! סדרת עדשות Zeiss SmartLife

צייס הכריזו לאחרונה על סדרת המולטיפוקל החדשה – סדרת Zeiss SmartLife. היצרן הגרמני בחן את מבני עדשות המולטיפוקל הקיימים בקטלוג, והגדיר מחדש את התנהגות הראייה של המטופלים. מאז 2014, גדל זמן השימוש הממוצע שלנו בטלפון הנייד ב-49% – והוא מוערך בשלוש שעות וארבע עשרה דקות. לעומת זאת, ירד זמן השימוש הממוצע שלנו במחשבים ניידים וטאבלטים ב-24%. שינוי הרגלי השימוש שלנו באמצעים הדיגיטליים משפיע רבות על הראייה ועל הדרישות שלנו מעדשות המשקפיים.

לכן, קטלוג העדשות של חברת ZEISS קיבל "עדכון גרסה" לעולם הדיגיטלי העדכני, בעזרת שתי טכנולוגיות שנוספו לתכנון העדשות – ועושות את כל ההבדל.

חדש! טכנולוגיית Smart Dynamic Optics

פילוסופיה חדשה של צייס בעיצוב העדשה. ZEISS התאימו את תכנון העדשה הבסיסי לאורח החיים הדיגיטלי – העדשה מחולקת בצורה שווה – 50% למרחק ו-50% לביניים ולקרוב. האיזור הקרוב רחב יותר בהשוואה לאיזור הביניים.

השוואה בין משימות בעבר והיום, כשאנחנו משתמשים בטלפון נייד

חדש! טכנולוגיית Age Intelligence

הבשורה האמיתית בסדרת SmartLife של צייס היא טכנולוגיית Age Intelligence. זה ידוע מזה שנים שהאישון שלנו משנה את גודלו בהתאם לתנאי התאורה – מתכווץ באור ומתרחב בחושך. יחד עם זאת, מסתבר שיכולת התרחבות האישון בתנאי החשיכה פוחתת עם השנים. יש לכך השפעות אופטיות שונות, ומעתה הן נלקחות בחשבון בעת ייצור העדשה; בכל הזמנה של עדשות מולטיפוקל צייס מהסדרה החדשה, נלקח בחשבון גודל האישון הספציפי לגיל המטופל עבור תנאי תאורה ממוצעים לאורך היום. הטכנולוגיה הזו מעניקה איכות אופטית מיטבית למרכיבי המשקפיים.

עדשות מולטיפוקל צייס Smart Life - לחיים הדיגיטליים
עדשות מולטיפוקל צייס Smart Life – לחיים הדיגיטליים

עדשות מולטיפוקל מיוחדות מבית ZEISS

מעבר לסדרת עדשות ה-Precision, צייס פיתחה שני סוגי עדשות שמיועדים לשימושים ספציפיים:

עדשות ZEISS DriveSafe

עדשות שמותאמות במיוחד לנהגים. בגרסה הפרוגרסיבית שלהן (מולטיפוקל) נמצא עיצוב ייחודי שמקל על המיקוד מחדש בעת הסטת המבט מהכביש ללוח המחוונים. המעבר הנוח בין שני המוקדים מתאפשר בזכות אזור ביניים שגדול ב-43% ואזור מרחק שגדול ב-14% בהשוואה לעדשות מולטיפוקל אחרות מבית צייס. כמו כן, העדשות מכילות את ציפוי ZEISS DuraVision® DriveSafe, שמפחית באופן ניכר את ההחזרים בזמן נהיגה בלילה.

למידע נוסף על עדשות ZEISS DriveSafe >>

עדשות DriveSafe - מיוחדות לנהיגה
מיוחדות לנהיגה

עדשות ZEISS EnergizeMe

משקפי מולטיפוקל צייס שמיועדות למרכיבי עדשות מגע. העדשות בנויות באופן שמרענן את העיניים העייפות אחרי יום ארוך של הרכבת עדשות מגע. העדשות עוזרות להרגיע עיניים עייפות, מונעות מתח נוסף בעיניים ומעניקות ראייה חדה וברורה. העדשות קיימות הן בגרסה חד-מוקדית והן בגרסה רב-מוקדית (מולטיפוקל).

למידע נוסף על עדשות ZEISS EnergizeMe >>

עדשות משקפיים ZEISS EnergizeMe

דורון ברויטמן

דורון ברויטמן

הבעלים והאופטומטריסט הראשי של אופטיקה דורון. מזה 30 שנים אני לומד וחוקר את תחום האופטומטריה ומתעסק במקרים מיוחדים, כדי לסייע לכם לראות מצוין ולהרגיש בבית.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצה להגיע אלינו?

נא לבחור את השירות המבוקש...