חיפוש

עדשות שניידר גרמניה

תוכן העניינים

הכירו את חברת שניידר הגרמנית: יצרן עדשות עצמאי הממוקם בנירנברג, גרמניה. החברה החלה את פעילותה בשנת 1981, ומייצאת את העדשות המיוצרות במפעל לכל העולם. עדשות שניידר מיוצרות במפעל הבית, שעומד כמובן בסטנדרטים אירופיים ופועל על פי טכנולוגיות ייצור מתקדמות.

לחברה קטלוג עדשות עשיר ומגוון. במאמר הבא אסקור את סוגי העדשות המובילים של החברה.

עדשות שניידר – מולטיפוקל

עדשות המולטיפוקל של חברת שניידר מעניקות איכות ראייה מעולה. העדשות מיוצרות בגרמניה, על פי טכנולוגיות מתקדמות.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

למפעל Schneider יש ארבעה דגמים מרכזיים של עדשות מולטיפוקל:

Classic – העדשות הבסיסיות והאמינות של החברה. בעלות יחס עלות-איכות מצוין, כך שהן מצוינות למי שמתנסה במולטיפוקל בפעם הראשונה ולא מעוניין להשקיע סכומים גדולים, או לבעלי מספרים קטנים יחסית (שלא דורשים עדשות בעלות מבנה אופטי מסובך).

Advance – עדשות המעניקות אזורי ראייה וקריאה רחבים וצלולים יותר, הודות להקטנת העיוותים בפריפריית העדשה.

Individualעדשות מולטיפוקל המיוצרות בטכנולוגיית FreeForm המתקדמת. Individual היא עדשה אינדיבידואלית אשר משקללת את הפרמטרים הייחודיים של מרכיב המשקפיים ובונה עדשות מותאמות אישית לכל אחד. שיטת הבנייה של העדשות מאפשרת שטח ביניים וקריאה רחב במיוחד והסתגלות קלה מאוד. העדשות מיוצרות בשיטת ליטוש דיגיטלי דו-צדדי. החלק הקדמי של העדשות מובנה עם תוספת קריאה סטנדרטית, וחלקן האחורי מלוטש באופן מותאם-אישית על פי תוצאות בדיקת הראייה. הליטוש הדו-צדדי מעניק אזורי ראייה רחבים יותר, וראייה נוחה יותר.

Superior HD – הדגם החדש והמתקדם ביותר של חברת שניידר, ומחירו בהתאם. עדשות מולטיפוקל מהדור החדש – מיוצרות בטכנולוגית DST המלטשת את העדשות מלפנים ומאחור ובכך, מעניקה שטחי ראייה גדולים ורחבים בכ-40% מעדשות מולטיפוקל אחרות. בזכות שיטת הייצור שלהן, הן מאפשרות טווח רחב של פרמטרים ונתוני התאמה, כך שהן פתרון מצוין לבעלי מספרים מורכבים.

עדשות Schneider תוצרת גרמניה

עדשות משרדיות

עדשות משרדיות הן עדשות המיועדות לעבודה מול מחשב. רוב שטח העדשה מיועד לראייה לטווח צג המחשב, ובתחתית העדשה ישנו אזור המיועד לקריאת מסמכים ואובייקטים קרובים יותר. כך מתקבלת ראייה נוחה וחדה בזמן העבודה מול המחשב.

העדשות המשרדיות של חברת שניידר הן עדשות מצוינות. תכנון העדשות כל כך מוצלח, שהן כמעט לא דורשות הסתגלות. מהסוג שמרכיבים ולא רוצים לחזור לאחור…

לקריאה נוספת בנושא עדשות משרדיות לחצו כאן.

עדשות נגד סנוור תוצרת גרמניה – Schneider Hexacorr

סובלים מבעיית סינוור בלילה? פנסי הדרך מציקים לכם בראייה? או שאולי מסכים גורמים לכם לבוהק בלתי נסבל?

הפתרון הטוב ביותר הקיים כיום, הוא עדשות נגד סינוורים Hexacorr מבית שניידר גרמניה. אל תוך השכבות של ציפויי העדשות, מוחדרת שכבה של רשת מיוחדת בצורת משושה – המאפשרת מעבר של קרני אור מקבילות בלבד דרך העדשה. כלומר, כל קרני האור המגיעות באלכסון, לא חודרות את העדשה. כך נמנעים סינוורים, ומתקבלת ראייה נוחה וחדה.

שכבת הרשת המיוחדת אינה בולטת לעין. רק במבט קרוב ניתן להבחין בה, כך שהסובבים אתכם לא יראו שמדובר בעדשות מיוחדות – בזמן שאתם תיהנו מראייה רגועה יותר.

ניתן להזמין משקפיים נגד סינוורים עם עדשות Hexacorr למגוון שימושים. כמשקפי מרחק (גם משקפי מרחק מתכהים בשמש), משקפי עבודה מול מחשב או כמשקפי מולטיפוקל.

עדשות נגד סינוור Hexacorr מבית עדשות שניידר גרמניה

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם