חיפוש

משקפיים שמאטים את עליית המספר – משקפי MiSight

תוכן העניינים

האחריות שלנו כמומחים לראייה היא לא רק לענות על צרכי הראייה של המטופלים שלנו, אלא גם לדאוג לבריאות הראייה שלהם לטווח הארוך.

זו הסיבה שאנחנו ממליצים ומסבירים לכל הורה שמגיע אלינו על האפשרויות השונות לניהול מיופיה (קוצר ראייה). הפיתוח החדש ביותר הוא המשקפיים החדשים ופורצי הדרך MiSight. הם לא רק מתקנים את הראייה, אלא גם יכולים להאט את התקדמות עליית המספר.

המשקפיים מתאימים לילדים החל מגיל 6, נבדקו מחקרית וקיבלו תו תקן CE של התקינה האירופית.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מה זה מיופיה?

מיופיה היא בעצם קוצר ראייה. זה המצב שבו חפצים מרוחקים נראים לנו מטושטשים, בעוד חפצים קרובים נראים לנו ברורים. התופעה מתרחשת בגלל חוסר היכולת של האור להתמקד על הרשתית שנמצאת בגב גלגל העין, משום שגלגל העין מתארך.

ההבדל בין עין טיפוסית לעין מיופית בשנת 2010, 28% מאוכלוסיית העולם סבלה מקוצר ראייה. עד 2050, 50% מאוכלוסיית העולם צפויה לסבול מקוצר ראייה. וככל שהשנים חולפות, ילדים מתחילים לסבול מקוצר ראייה בגיל צעיר יותר.

איך זה ייתכן?

אורח החיים המודרני שינה הרבה הרגלי חיים. חלקם מוכחים מחקרית בתור גורמים למיופיה:

  • אנחנו משתמשים במסכים לאורך יותר ויותר שעות במהלך היום – טלוויזיות, טאבלטים, סמארטפונים ומחשבים.
  • אנחנו לומדים וקוראים מקרוב.
  • אנחנו מבלים פחות שעות מחוץ לבית ונחשפים פחות ופחות לאור טבעי.

כל אלה, על פי מחקרים, גורמים לעלייה בשכיחות של מיופיה בקרב ילדים.

ילד מרכיב משקפי Misight להאטת התפתחות קוצר ראייה

חשוב לעצור את התקדמות קוצר הראייה

מחקרים מראים שאין רמה בטוחה של מיופיה. ככל שגלגל העין מתארך, והמספר במשקפיים עולה, כך עולה גם הסיכוי לסבול ממחלות עיניים שונות בבגרות.

כל עלייה בדיופטר (מספר) אחד מעלה את הסיכון לסבול ממספר מחלות עיניים בגילים מבוגרים יותר:

  • 20% יותר סיכון לסבול מגלאוקומה בזווית פתוחה.
  • 21% יותר סיכון לסבול מקטרקט גרעיני.
  • 30% יותר סיכון לסבול מהיפרדות רשתית.
  • 30% יותר סיכון לסבול מ-Visual impairment – חוסר היכולת להתאים פתרון ראייה מיטבי שיוביל לראייה חדה.

ככל שהמספרים עולים, הסיכונים עולים אף יותר.

סיכונים של מיופיה

אנחנו כמובן לא מנסים להפחיד. ברור שהרבה דברים שאנחנו עושים בחיינו יכולים להשפיע על העתיד. אבל מרכיבי משקפיים בעלי מספרים גבוהים מבינים את הקושי היומיומי שבמספר הגבוה. אלה לא רק הסיכויים המוגברים למחלות עיניים בגיל מבוגר, אלא גם התלות היומיומית במשקפיים וחוסר היכולת להסתדר בלעדיהם. אם אפשר למנוע את זה מהילדים שלנו – כדאי לפחות לשקול את זה.

משקפיים להאטת קוצר ראייה

משקפי MiSight מבית חברת Cooper Vision (אחת החברות המובילות בעולם בתחום עדשות המגע ופורצת דרך בנושא ניהול המיופיה – גם עם עדשות המגע MiSight) משנים את חוקי המשחק. משקפי MiSight יעילים בהאטת המיופיה החל מגיל 6.

המשקפיים קיבלו תו תקן CE של התקינה האירופית לטיפול במיופיה בעקבות מחקר שבדק את יעילות העדשות ונערך ב-14 אתרים שונים ברחבי העולם לאורך שנתיים. במחקר השתתפו 256 ילדים בין הגילים 6 עד 10, ונמצא כי ילדים שהרכיבו את המשקפיים באופן מלא במשך שנתיים האטו את התקדמות המיופיה ב-59%. התארכות גלגל העין שלהם פחתה ב-38%.

59% הפחתה בהתקדמות המיופיה, בממוצע, בילדים שהרכיבו את המשקפיים באופן מלא במשך שנתיים

לנהל את המיופיה – למה חשוב להתחיל מוקדם?

המחקר שנערך על יעילות משקפי מייסייט מצא שהמשקפיים היו יעילים במיוחד בקרב מטופלים צעירים, בגילים 6-7, שסובלים מהתקדמות מהירה של מיופיה. ככל שמתחילים את הטיפול מוקדם יותר, כך ניתן לצמצם את עליית המספר עד שהוא מתייצב, לרוב בסוף גיל ההתבגרות.

התערבות מוקדמת יכולה להאט את התקדמות המיופיה בילדים

איך משקפי MiSight עובדים?

המשקפיים מבוססים על טכנולוגיה חדשנית בשם DOT. אלה ראשי תיבות של Diffusion Optics Technology – אלפי נקודות מיקרוניות שמפוזרות על גבי העדשה ומפחיתות את רמת הניגודיות על הרשתית. הפחתת הניגודיות מפחיתה את הגירוי שגורם להתארכות גלגל העין, וגורם להאטה בעליית המספר – עד 59% בשימוש קבוע.

למרות הנקודות הקטנטנות (שכמעט לא נראות לעין כשמרכיבים את המשקפיים), העדשות לא מטשטשות את הראייה ומאפשרות חדות ראייה אופטימלית.

הטכנולוגיה של משקפי MiSight

אחריות מושלמת

ברכישת עדשות משקפיים של MiSight, אתם נהנים מאחריות להסתגלות ואחריות על המוצר.

  • אם מרשם המשקפיים עלה ביותר מחצי מספר (0.5D) במהלך השנה הראשונה – תקבלו זוג עדשות חדשות במתנה.
  • אחריות של שנתיים על פגמים בייצור העדשות (ציפוי פגום, שבר או פגם בתבנית הנקודות – אין כמובן אחריות על שריטות) – תקבלו זוג עדשות חדשות ללא עלות.
  • אחריות בת 45 ימים להסתגלות – גם אם הראייה לא נוחה וגם אם לא אוהבים את נראות העדשות. תקבלו החזר כספי מלא על העדשות ותוכלו להחליף לעדשות משקפיים רגילות.

אלה תנאי אחריות מרחיקי לכת לעדשות משקפיים לילדים, והם מעידים על איכות המוצר והחברה המייצרת. כך אתם יכולים לוודא שאתם עושים את הבחירה הנכונה בראש שקט.

כדאי לציין בהקשר הזה שרוב הילדים שהשתתפו במחקר הסתגלו במהירות למשקפיים, והרכיבו אותם למעלה מ-12 שעות ביום בממוצע במשך שנתיים. רובם הגדול העידו שהם אהבו אותם ודיווחו על ראייה ברורה.

משקפיים שמאטים את התקדמות המספר באופטיקה דורון

האופטומטריסטים שלנו הוסמכו להתאים את משקפי MiSight לילדים. אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקת ראייה (לחצו לזימון תור) ולהתאמת משקפיים שלא רק מתקנים ראייה, אלא גם מטפלים ומאטים את ההידרדרות בראייה. ניתן לרכוש את המשקפיים גם כחלק מהטבות קופות החולים.

ישנן גם חלופות לעדשות של MiSight. למשל, חברת Optimize פיתחה את עדשות MyoSlow שמתאימות לכל סוגי המרשמים, וניתן להזמין אותן גם בתור עדשות חוסמות אור כחול.

צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לעזור בהחלטה.

רוצה לשמוע עוד?
Picture of אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם