חיפוש

מולטיפוקל רודנשטוק (Rodenstock) – דיוק תוצרת גרמניה

תוכן העניינים

מתלבטים לגבי מולטיפוקל רודנשטוק? Rodenstock היא חברה גרמנית מובילה לייצור עדשות אופטלמיות (עדשות משקפיים) ומסגרות ראייה ושמש. זו לא עוד יצרנית צעירה – למעלה מ-140 שנים שהיא מייצרת עדשות איכותיות ומתקדמות. כשאתם קונים מולטיפוקל Rodenstock, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר יוקרתי ואיכותי.

מי את, רודנשטוק?

עדשות רודנשטוק חברת Rodenstock נוסדה בשנת 1877 ובסיסה נמצא במינכן, גרמניה. מזה 140 שנים לקוחותיה של רודנשטוק נהנים מפיתוחים חדשניים ומתקדמים. כשאתם קונים עדשות מולטיפוקל Rodenstock, אתם נהנים משנים רבות של ידע ומחקר ומהטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כפי שהחברה מעידה על עצמה, "אתם יכולים לצפות ללא פחות מאשר יצירת מופת אמיתית של דיוק".

ברודנשטוק מתייחסים להרכבת משקפיים כאל חוויה ופועלים כל העת כדי להפוך חוויה זאת לנעימה, קלה, פשוטה ונוחה. גישה זו נותנת מקום לפתרונות חדשניים המבטיחים למרכיבי המשקפיים את רמת הדיוק הגבוהה ביותר וחווית ראייה של ממש.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

עדשות מבוססות AI

מהפכת הבינה המלאכותית לא פסחה על רודנשטוק. בתור חברה מובילה בתחום הראייה, היא נמצאת בחוד החנית של הטכנולוגיה.

מחקר ענק של רודנשטוק בחן אלפי דגימות נתונים כדי ליצור עדשות שמותאמות אישית לפי פרמטרים ביומטריים לכל עין בנפרד. לכך הם קוראים B.I.G. VISION™ – Biometric Intelligent Glasses. את הטכנולוגיה הזו הטמיעה רודנשטוק בדגמי העדשות החדשים כדי להעניק ראייה חדה ומדויקת יותר.

Rodenstock B.I.G. VISION™ FOR ALL

עדשות מולטיפוקל רודנשטוק – אילו סוגים קיימים?

טווח המוצרים של החברה רחב למדי. החברה מציעה שלוש קטגוריות של עדשות מולטיפוקל:

  • Superior
  • Excellence
  • Perfection

ההבדלים בין סוגי העדשות של חברת Rodenstock

חשוב להבהיר כי כל עדשות המולטיפוקל של רודנשטוק מיוצרות בטכנולוגיית Free-Form מתקדמת ומלוטשות מא' עד ת' עבור הלקוח הסופי, בהתאם לנתוני ההזמנה שהאופטומטריסט מעביר למפעל רודנשטוק בגרמניה.

ההבדל בין העדשות בקטגוריות השונות הוא במידת ההתאמה שלהן ללקוח. עדשות מסדרה יקרה יותר מיוצרות תוך שקלול נתונים רבים יותר אל תוך תכנון העדשות, כך שהן מותאמות אישית באופן מושלם ללקוח. בעדשות הפרימיום של רודנשטוק, נלקחים בחשבון פרמטרים אישיים ייחודיים בייצור העדשות (כמו גודל האישונים, המרחק בין האישונים, נתוני המסגרת שנבחרה וכד'), כך שיתאימו בצורה מושלמת ללקוח. בעדשות מהסדרות הבסיסיות יותר של החברה, חלק מהפרמטרים לא באים לידי ביטוי בתכנון העדשה.

כמו כן, ציפוי X-tra Clean הייחודי לחברת רודנשטוק אינו זמין בעדשות מהסדרה הבסיסית ביותר (Superior). בהמשך נסביר על הציפוי ועל יתרונותיו.

ציפוי Rodenstock X-tra Clean

אז איך זה משפיע? מה היתרון של העדשות היקרות יותר? העדשות היקרות יותר של רודנשטוק יעניקו טווח ראייה רחב יותר ומעבר נוח יותר בין אזורי העדשה השונים. לכן הן גם נחשבות איכותיות יותר.

בחלק מהמקרים ההבדל לא יהיה משמעותי, וזה נכון לבעלי מרשמים קטנים, ולכן גם נמליץ להם על עדשות בסיסיות יותר. לעומתם, בעלי מספר גדול, בעלי צילינדר או מי שזקוקים לתוספת מספר גדולה לקריאה, לא יסתפקו בעדשות הבסיסיות וייהנו מהטכנולוגיות המשופרות שנמצאות בעדשות היקרות יותר. אחת הטכנולוגיות האלה, למשל, היא פיתוח בלעדי לחברת רודנשטוק שמשפר את חוויית הראייה לבעלי צילינדר. לא רבים יודעים, אבל בקריאה מטווח קרוב (כמו קריאת עיתון, הודעות בטלפון או מסמכים מודפסים), נדרש צילינדר שונה מזה שנדרש למרחק. רודנשטוק מתגאה ביכולתה הבלעדית לייצר עדשות מולטיפוקל בעלות צילינדר שונה לאזור הקריאה, בהתאם למרשם הנדרש.

קראו עוד בנושא: סוגי עדשות מולטיפוקל

עדשות מולטיפוקל שמתאימות לך

בדיוק בגלל ההבדלים בין דגמי העדשות והיתרונות הייחודיים של החברות השונות, כדאי לפנות לאופטומטריסט שמכיר את ההבדלים בין העדשות ומיומן בהתאמת עדשות מולטיפוקל. מומלץ להתייעץ עם האופטומטריסט המטפל בנוגע לבחירת עדשות המולטיפוקל. כדאי להסביר לו על שגרת היומיום שלך, על צרכי הראייה שלך והציפיות שלך מהמשקפיים החדשים. זה הזמן שלך להתלונן על כל מה שלא נוח לך בעדשות הנוכחיות שלך – אולי פיתוחים חדשים יפתרו את הבעיות.

לעדשות מולטיפוקל רודנשטוק יש כמה דרכים להבטיח התאמה לשגרת היומיום של המרכיבים אותן. לעדשות Multigressiv® MyLife2 מסדרת Excellence, למשל, יש שלושה עיצובים: Active, Allround ו-Expert. (כדי להבין טוב יותר את ההסבר על ההבדלים ביניהם, כדאי לקרוא קודם על מבנה עדשות מולטיפוקל באופן כללי).

סוגי עיצובים Freesign3 בעדשות מולטיפוקל רודנשטוק

עיצוב Active מיועד למרכיבים אקטיביים, שזקוקים לאזור ראייה למרחק רחב במיוחד. לעומתו, עיצוב Allround מיועד למרכיבי משקפיים שזקוקים לשלושת אזורי העדשה (מרחק, ביניים וקרוב) במידה שווה, והוא מאוזן יותר בחלוקה ביניהם. עיצוב Expert מיועד למי שזקוקים לטווח ביניים רחב במיוחד, כמו בעלי מלאכה, מי שמבלים שעות רבות על הכביש או מי שעובדים שעות רבות על מחשב נייד. העקרונות של העיצובים השונים באים לידי ביטוי גם בעדשות מסדרת Perfection.

ציפוי X-tra Clean: ציפוי ייחודי לחברת רודנשטוק

כל כך חלק, שכלום לא נדבק

הציפוי החדשני של חברת Rodenstock הוא המצאה מופלאה. לעומת ציפויי עדשות סטנדרטיים, X-tra Clean הוא ציפוי חלק מאוד שמיוצר משרשראות מולקולריות גמישות במיוחד. המבנה של ציפוי אקסטרה קלין מעניק לו יכולת הרחקת לכלוך ואבק יוצאת מן הכלל, שמקל על ניקיון העדשות: 93% מהנשאלים בסקר שנערך על ידי החברה דיווחו שקל יותר לנקות עדשות עם ציפוי X-tra Clean לעומת העדשות שהיו להם בעבר. ניתן לראות את ההבדל במבנה הציפויים בגרף הבא (לחצו להגדלה):

השוואה בין ציפוי עדשות סטנדרטי לציפוי עדשות Rodenstock X-tra Clean

הציפוי החלק ביותר אי פעם של עדשות רודנשטוק מקל על הניקיון, שומר על העדשות ומעניק ראייה חדה.

ציפוי X-tra Clean מבית Rodenstock זמין בעדשות הפרימיום של החברה – גם בעדשות מתכהות בשמש (מתחלפות).

צפו בהדגמה חיה של ציפוי אקסטרה-קלין בסרטון הבא, שמורכב מצילומים אמיתיים:

אחריות על עדשות מולטיפוקל Rodenstock

חברת רודנשטוק מציעה 3 שנות אחריות על ציפויי הפרימיום. הציפוי התקלף? הגיעו לחנות האופטיקה ותקבלו עדשות חדשות (בהתאם לתנאי האחריות של החברה). שימו לב שהאחריות אינה תקפה על שריטות בעדשות.

כמו כן, ישנה אחריות על הסתגלות לעדשות המולטיפוקל. אם לא הצלחתם להסתגל לעדשות המולטיפוקל לאחר חודש, חזרו לחנות ויבוצעו ההתאמות הנדרשות או שיוזמנו לכם עדשות חדשות, עד שתגיעו להתאמה המדויקת והנוחה ביותר.

עדשות מולטיפוקל רודנשטוק באופטיקה דורון

אופטיקה דורון היא משווקת מורשית של רודנשטוק בישראל. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לבדיקת התאמה למולטיפוקל ולהתחדש בעדשות המצוינות של חברת Rodenstock. כשאתם קונים עדשות של רודנשטוק אתם נהנים מאיכות גרמנית, חדשנות וכמובן אחריות להסתגלות.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצה להגיע אלינו?

נא לבחור את השירות המבוקש...