חיפוש

מולטיפוקל מכבי – עדשות מולטיפוקל SKY בהטבה ייחודית

תוכן העניינים

חברי מכבי? זה הזמן ליהנות מעדשות מולטיפוקל מתקדמות מבית SKY – מותג האופטומטריה המקצועי והמוביל בישראל של רשת "מכבי ממבט ראשון". חברי מכבי זכאים למחירים מיוחדים ברכישת מולטיפוקל מכבי.

עדשות מולטיפוקל מתקדמות לחברי מכבי

SKY הוא מותג אופטומטריה מקצועי שמוצריו פותחו על ידי המומחים של קופת החולים מכבי. בין היתר, המותג כולל עדשות מגע, מסגרות לילדים ולנוער ועדשות מולטיפוקל.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מולטיפוקל מכבי - SKY

 

יש מספר סוגים לעדשות רב מוקדיות מבית SKY.

את ההתאמה יבצע האופטומטריסט בהתאם למרשם, לצרכים שלכם ולשגרת היומיום שלכם – תוכלו לקרוא עוד בנושא כאן. כל העדשות מיוצרות בישראל בטכנולוגיות מתקדמות ועל פי סטנדרטים גבוהים של מפעלים בחו"ל. לעומת עדשות שמיוצרות בחו"ל ודורשות המתנה בת מספר שבועות עד לקבלתן בשל תהליך הייבוא והשילוח, עדשות המולטיפוקל של מכבי זמינות ומתקבלות בתוך מספר ימים – לאחר שעברו תהליך של ליטוש וציפוי.

היתרונות של עדשות מולטיפוקל מכבי:

משקפי מולטיפוקל SKY MULTI

מולטיפוקל מכבי באיכות מצוינת

מותג הבית של רשת מכבי ממבט ראשון, SKY, הוא תוצר של עבודה ממושכת של הצוותים המקצועיים של קופת החולים. הידע והניסיון שנצבר במשך עשרות שנים בתחום האופטומטריה המקצועית בישראל, יחד עם מחקר מעמיק של צורכי המטופלים, הוביל לתכנון סדרת מוצרי SKY. נוסף על עדשות מולטיפוקל ועדשות משרדיות, ישנן גם עדשות מגע SKY ומשקפי מכבי לילדים.

מוצרי SKY נבחרו בקפידה ועומדים במבחן התוצאה עם לקוחות שמרוצים גם מאיכות העדשות וגם מהמחיר. את עדשות SKY ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת מכבי ממבט ראשון, שאופטיקה דורון חברה בה.

אולי יעניין אותך גם:

גם למולטיפוקל SKY יש אחריות להסתגלות

ברכישת מולטיפוקל מכבי אתם בידיים טובות. במהלך בדיקת הראייה שמבצעים האופטומטריסטים המיומנים שלנו, נמדדים פרמטרים רבים שנלקחים בחשבון בעת ייצור העדשות במפעל. המטרה היא שהעדשות יהיו כמה שיותר מתאימות לכם, כך שתהליך ההסתגלות יהיה מהיר וקל.

עם זאת, לעתים קשה להסתגל למבנה המיוחד של עדשות המולטיפוקל. לכן ישנה תקופת אחריות להסתגלות. במהלך תקופה זו, שאורכת 30-90 ימים (בהתאם לסוג העדשות), ניתן להחזיר את העדשות ולנסות עדשות מדגם אחר או של יצרן אחר ללא עלות נוספת. היצרנים השונים משתמשים בטכנולוגיות שונות לייצור העדשות ובתכנוני עדשה שונים, שעשויים לגרום לשינוי בחוויית הראייה. לכן אם לא מסתגלים לעדשות של חברה מסוימת, מומלץ לנסות עדשות של חברה אחרת.

הטבה לחברי מכבי שלי ברכישת עדשות רב מוקדיות

בעלי ביטוח מכבי שלי זכאים להשתתפות של קופת החולים ברכישת משקפי מולטיפוקל. 50% מהעסקה תשלמו אתם, ואת 50% הנותרים מכבי ישלמו – עד לגובה של 1,134 ש"ח. כדי לממש את ההטבה, יש להגיע אלינו עם כרטיס מכבי. אין צורך לתבוע את ההחזר מקופת החולים, אנחנו עושים זאת בשבילכם. באמצעות סליקת הכרטיס המגנטי של קופת החולים אנו מדווחים על ביצוע העסקה, ואתם תשלמו את הסכום בחיסור סכום ההשתתפות של מכבי.

קראו עוד על הטבות חברי מכבי בחנות אופטיקה דורון בלחיצה כאן.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצה להגיע אלינו?

נא לבחור את השירות המבוקש...