חיפוש

מולטיפוקל אסילור (Essilor): עדשות מולטיפוקל צרפתיות

תוכן העניינים

עדשות מולטיפוקל אסילור הן סיפור הצלחה ארוך שנים. למעלה מ-160 שנים שהחברה הצרפתית מעניקה ראייה חדשה ללקוחותיה ברחבי העולם, באמצעות מפעליה הפזורים ברחבי הגלובוס (וגם כאן בישראל!). כל מפעלי החברה מייצרים את העדשות על פי הנחיות מטה החברה בפריז ובהתאם לתקני הייצור המחמירים. חלק מעדשות החברה מיוצרות במפעלים הגלובליים, וחלקן מיוצרות רק במפעלי החברה בצרפת.

המשימה שהציבה לה אסילור הפכה כבר לסלוגן: שיפור החיים על ידי שיפור הראייה. כיום החברה מספקת פתרונות לתיקון ראייה ולהגנה על בריאות העין ליותר מ-7.5 מיליארד אנשים ברחבי העולם. חברת אסילור משקיעה מדי שנה 200 מיליון אירו במחקר ופיתוח של טכנולוגיות ראייה חדשניות.

עדשות Varilux – פורצות דרך

עדשות ורילוקס מבית אסילור הומצאו בשנת 1959 – ראשית ימי טכנולוגיית המולטיפוקל. החברה הייתה מהראשונות שפיתחו עדשות מולטיפוקל, ובשל כך כיום, לאחר 60 שנות פיתוח ומחקר, מחזיקה ב-70 פטנטים לטכנולוגיות ייצור.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

לסדרת העדשות הפרוגרסיביות של חברת Essilor קוראים Varilux, כאות כבוד לעדשה הראשונה. מאז עברו הרבה מים בנהר הסן, וטכנולוגיות הייצור של העדשות רק הלכו והשתפרו.

סוגי עדשות מולטיפוקל אסילור

לחברת אסילור יש קטלוג עדשות מצומצם ומדויק – שלושה פיתוחים מצוינים שמעניקים ראייה חדה ונוחה.

עדשות Varilux Comfort

עדשות מולטיפוקל אסילור קומפורט מעניקות ראייה חדה וטבעית בכל מרחק. העדשות בעלות עיצוב נוח שמתאים כמעט לכל מרשם, ומעניק ראייה חדה ונוחה – בעלות שגם היא נוחה. העדשה הושקה לראשונה בשנת 1998, מאז נמכרו ברחבי העולם יותר מ-220,000,000 עדשות Varilux Comfort! מאז החברה המשיכה לשפר את תכנון העדשה, וגם כיום מדובר בעדשה הקלאסית שנותנת תמורה מצוינת למחיר.

עדשות Varilux Physio

עיצוב Physio מבית Essilor Varilux זכה למוניטין מצוין לאורך כל שנותיו – והדור החדש שלו הצליח להתעלות עליו. העדשות מבוססות על מחקר שבחן את השפעת גודל האישון על איכות הראייה, והוליד את טכנולוגיית W.A.V.E 2.0. תכנון העדשות לוקח בחשבון את התנהגות האישונים, על מנת למנוע עיוותים בראייה בכל תנאי התאורה. כמו כן, העדשה מתוכננת עם טכנולוגיית Binocular Booster שמאזנת את הפערים במספרים בין שתי העיניים ומעניקה ראייה חדה ונוחה יותר בכל המוקדים.

עדשות מולטיפוקל אסילור - שיפור החיים על ידי שיפור הראייה

עדשות Varilux X Series

סדרת היוקרה של אסילור. מאחורי העדשות עומדת טכנולוגיית Xtend החדשנית וניסיון לכופף את חוקי הפיזיקה. בעדשות המולטיפוקל הקלאסיות, האזור המיועד לקריאה מקרוב מתוכנן על פי מרחק קריאה סטנדרטי של כ-35 ס"מ מהעין, וכתוצאה מכך אנחנו נדרשים להזיז את הראש כדי למצוא את הנקודה הנוחה ביותר לקריאה – פעולה שעם הזמן מתרגלים אליה ומבצעים באופן טבעי. בחברת אסילור החליטו לבצע מחקר מקיף בנושא ומצאו שאנחנו משתמשים במוצרים שונים במרחקים שונים ובזווית שונה מהעיניים – אז במקום שהלקוח ימצא את המיקומים הנוחים לו בעדשה – העדשה תתאים את עצמה אליו.

עדשות Varilux X Series מתוכננות באמצעות טכנולוגיה חדשנית שיוצרת מעין "נפח ראייה" לטווח הקרוב, במקום טווח בודד. כלומר, העדשות מעניקות ראייה חדה לכל מה שנמצא במרחק היד שלנו מאיתנו – החל מהסמארטפון, דרך מסמכים מודפסים ועד לצג המחשב – שנמצא בקצה הטווח. כך ניתן לראות את כל מה שקרוב אלינו בצורה ברורה יותר, חדה יותר ונוחה יותר – בלי להזיז את הראש ולחפש את התנוחה שבה נראה הכי חד.

אחריות על עדשות מולטיפוקל Essilor

רכשתם עדשות מולטיפוקל של חברת אסילור? אתם נהנים מאחריות על ציפויי העדשות – בין שנה לשלוש שנים (תלוי בסוג הציפוי). עדשות שהציפוי שלהן נפגם במהלך התקופה, יוחלפו ללא עלות בעדשות זהות במסגרת האחריות. כמו כן, לעדשות תקופת אחריות להסתגלות בת שלושה חודשים – כך שאתם יכולים להיות בטוחים ברכישה.

עדשות מולטיפוקל אסילור באופטיקה דורון פתח תקווה

אנו משווקים מורשים של עדשות אסילור מזה שנים ארוכות, ומומחים בהתאמה של העדשות לפציינטים. העדשות מותאמות אישית ללקוח, על פי מרשם המשקפיים, אופי השימוש היומיומי במשקפיים ופרמטרים נוספים שנבחנים במהלך בדיקת הראייה. אנחנו מזמינים אותך לבוא אלינו לבדיקת ראייה והתאמה מקצועית.

רוצה לשמוע עוד?
Picture of דורון ברויטמן

דורון ברויטמן

הבעלים והאופטומטריסט הראשי של אופטיקה דורון. מזה 30 שנים אני לומד וחוקר את תחום האופטומטריה ומתעסק במקרים מיוחדים, כדי לסייע לכם לראות מצוין ולהרגיש בבית.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם