חיפוש

משקפי שמש סרנגטי

תוכן העניינים

סרנגטי מייצרים את משקפי השמש המתקדמים ביותר בעולם. משקפי שמש סרנגטי מתאימים במיוחד לנהגים, בזכות טכנולוגיות בלעדיות שמעניקות ראייה חדה, צלולה ונעימה.

משקפי השמש של החברה נוצרו במיוחד כדי לדאוג לעיניהם של טייסים ונהגים בתנאים קיצוניים. מוצרי החברה מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומעוצבים באלגנטיות שעומדת במבחן הזמן.

החברה התחילה כענף בחברת קורנינג, יצרנית הזכוכית המובילה, לפני 100 שנה. מאז שנת 1980 התחילו לייצר את עדשות משקפי השמש הייחודיות לסרנגטי כפי שאנחנו מכירים אותן כיום. העדשות מיוצרות בטכנולוגיות בלעדיות, כך שאף יצרן אחר אינו יכול להשתוות לאיכותן. מדובר בעדשות משקפי השמש המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם אתם רוצים את משקפי השמש האיכותיים ביותר – תבחרו Serengeti.

עדשות המשקפיים של סרנגטי – האיכותיות ביותר בעולם

משקפי השמש של סרנגטי מכילים שלוש טכנולוגיות מתקדמות, שיוצרות יחד את התמונה החדה ביותר שמשקפי שמש יכולים לספק.

שלוש הטכנולוגיות בעדשות משקפי שמש סרנגטי
שלוש הטכנולוגיות בעדשות משקפי השמש של Serengeti (לחצו להגדלה)

Photochromic – עדשות כהות מתכהות

העדשות של Serengeti מתכהות באופן הדרגתי בחשיפה לקרינת UV. בתוך החדר, העדשות כהות באחוז כהות נמוך. כשיוצאים לשמש, העדשות מתכהות לאחוז גבוה יותר שנוח לראייה בחוץ.

עדשות פוטוכרומטיות מתכהות בשמש

Polarization

העדשות ברוב משקפי השמש של Serengeti הן עדשות פולארויד, המקטבות את קרני האור ומפחיתות סינוור. כך כבר לא נתקלים בסינוורים מפנסי מכוניות, משטחים מבריקים ואורות חזקים. חלק מהדגמים של החברה מגיעים ללא הטכנולוגיה המקטבת ומסומנים באותיות NP‏ (Not-Polarized). הם מיועדים לנהגים שמשתמשים בצגים אלקטרוניים, שנוטים להיעלם או להתכהות בשל אפקט הקיטוב.

סובלים מסינוור? כדאי לבדוק את עדשות המשקפיים של שניידר. עדשות שמש מקטבות

Spectral Control

טכנולוגיה ייחודית לחברת סרנגטי, אשר מאזנת את רוויית הצבעים ומעניקה מראה חד וטבעי. בין היתר, העדשות מסננות את האור הכחול, ובכך מפחיתות טשטוש ומחזקות את הניגודיות והחדות של התמונה.

טכנולוגיית Serengeti Spectral Control לאיזון הצבעים

שני סוגי העדשות של סרנגטי

עדשות מינרליות קלות במיוחד – Ultra-Light Mineral Lens

עדשות הזכוכית של סרנגטי מיוצרות מחומרי הגלם של חברת קורנינג (אותה חברה שמייצרת את כלי הפיירקס). כל העדשות עוברות תהליך ייצור שמטרתו להבטיח עמידות בפני שריטות ושברים ועמידות בפני שינויי טמפרטורה חדים. בהמשך, מוסיפים לעדשות שכבת אנטי-רפלקס פנימית, שמעניקה ראייה חדה ונעימה ללא החזרי אור מציקים.

עדשות Polar PhD 2.00 NXT

עדשות NXT מיוצרות מהחומר טריווקס, חומר פלסטי עמיד במיוחד, קל ובעל עבירות אור גבוהה מאוד. העדשות מצופות בשכבה הידרופובית ואוליאופובית, הדוחה מים, שמן וטביעות אצבע. בחלקן הפנימי של העדשות ישנה שכבת anti-fog שמונעת הצטברות אדים ומעניקה ראייה מושלמת בכל פעילות.

קראו עוד בנושא: משקפי שמש לספורטאים

משקפי שמש אופטיים Serengeti

אם אתם זקוקים למשקפיים למרחק או למשקפי מולטיפוקל, לחברת סרנגטי יש פתרון מצוין עבורכם.

ניתן להזמין את משקפי השמש של סרנגטי יחד עם עדשות אופטיות (חד-מוקדיות למרחק או מולטיפוקליות), זהות לעדשות המקוריות עם כל התכונות הייחודיות להן. כך אפשר ליהנות מהאיכות של עדשות סרנגטי ומראייה חדה. עלות העדשות משתנה בהתאם לסוג העדשות, לדגם ולמרשם המשקפיים.

דגמי משקפי שמש סרנגטי

הדגמים של סרנגטי מגוונים למדי. הדגמים הקלאסיים הם משקפי שמש מתכתיים וקמורים בגזרת טייסים, אך קיימות גם גזרות נוספות. כמו כן, קיימים דגמי פלסטיק קמורים או אופנתיים יותר, בגזרות עגולות ומלבניות מודרניות (קולקציית הניילון). תוכלו להתרשם מהקולקציה בתמונות הבאות, וכמובן גם בחנות שלנו.

מוזמנים לבוא ולמדוד!

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם