חיפוש

משקפי שמש לספורטאים Rudy Project

תוכן העניינים

רודי פרוג'קט היא חברה שהוקמה מתוך צורך אמיתי – משקפי שמש איכותיים לספורטאים. זוהי חברה משפחתית מובילה, שמעניקה חסות לספורטאים ולתחרויות ברחבי העולם. משקפי השמש של Rudy Project מיוצרים מא' עד ת' במחשבה על ספורטאים ועל שיפור ביצועיהם.

אנחנו גאים להיות משווקים מורשים של משקפי השמש של החברה בפתח תקווה.

"Elevate Your Performance" – אודות Rudy Project

החברה הוקמה באיטליה על ידי רודי ברבאצה בשנת 1985, ועד היום מנוהלת על ידי שני בניו. מיום הקמתה, החברה דוגלת בשיפור ביצועי ספורטאים בכל רחבי העולם. החברה יצרה לה מוניטין שמוכיח את עצמו עד היום, בזכות מוצריה האיכותיים והפיתוחים הייחודיים. גם כיום ממשיכה החברה בשיפור תמידי של מוצריה – בחומרים, בעיצובים ובביצועים.

כשאתם רוכשים באופטיקה דורון את מוצרי רודי פרוג'קט אתם נהנים מאחריות היבואן הרשמי, ומהביטחון שרכשתם מוצר מקורי ואיכותי המיוצר באיטליה.

משקפי שמש רודי פרוג'קט לספורטאים דגם RYDON

דגמים מובילים – משקפי שמש לספורטאים רודי פרוג'קט

RYDON – הדגם המוביל מאז 2003

הדגם הנמכר ביותר של Rudy Project הוא ריידון. משקפי שמש קלים ונוחים שמתאימים כמעט לכולם. ניתן לכוון את המסגרת לפנים גם בגשר האף וגם במוטות המשקפיים, לאחיזה מושלמת. לאחרונה החברה שדרגה את הדגם ושיפרה את העיצוב שלו, כך שהוא נוח ומרשים מתמיד.

RYDON SLIM

אותן איכויות של דגם הריידון הקלאסי בגזרה צרה המותאמת לבעלי פנים צרות או לנוער. גם בדגם זה ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים.

PROPULSE

דגם חדש מקולקציית 2020! משקפי שמש ספורטיביים ובעלי גזרה רחבה, עם פתחי אוורור רבים לנידוף זיעה ומניעת הצטברות אדים. המשקפיים קלים מאוד ובעלי גאומטריה מקומרת המעניקה יציבות ונוחות.

מה מיוחד בדגמי Rudy Project הנמכרים באופטיקה דורון?

אנו מומחים בהתאמת משקפי שמש לספורטאים – גם למרכיבי משקפיים. משקפי שמש רודי פרוג'קט שנמכרים אצלנו הם דגמים שניתן להפוך לאופטיים – עם מספר.

יש שתי דרכים להפוך את המשקפיים של רודי פרוג'קט לאופטיים:

  1. התקן אופטי נשלף – התקן פנימי המתחבר לגשר האף של המסגרת, ובו מרכיבים עדשות אופטיות.
  2. עדשות אופטיות – החלפת העדשות במשקפיים עם עדשות תואמות המיוצרות במיוחד עם המספר הנדרש.

לשימוש בהתקן האופטי יש שני יתרונות מרכזיים: הוא מאפשר ליהנות מהעדשות המקוריות של משקפי השמש, ועדיין לראות מצוין (גם למרכיבי מולטיפוקל). כמו כן, אם המספר במשקפיים משתנה, ניתן להחליף בקלות את עדשות הראייה בהתקן האופטי. החלפת העדשות בהתקן זולה יותר מייצור של עדשות שמש אופטיות חדשות המתאימות לקמירות המסגרת.

יחד עם זאת, מי שלא מעוניין בשימוש בהתקן נפרד, יבחר בעדשות שמש אופטיות תואמות, המיוצרות באופן אישי.

חיפשת משקפי שמש לספורטאים? רודי פרוג'קט זו הבחירה הנכונה

הגיע הזמן שלך ליהנות ממשקפי שמש שנוצרו במיוחד לפעילויות ספורט.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם