חיפוש

משקפי שמש לילדים ולנוער

תוכן העניינים

גם לילדים חשוב מאוד להרכיב משקפי שמש. לחצו כדי לעבור ישר לקולקציית קיץ 2018 של משקפי השמש לילדים >>

משקפי שמש מסננים את קרני ה-UV המזיקות ומגנים על העיניים. החשיבות של משקפי שמש לילדים גבוהה מאוד, ורבים אינם מודעים לכך. בדיוק כמו שמבוגרים צריכים לשמור על העיניים מפני קרינת השמש, כך גם ילדים.

למעשה, מומלץ שילדים יתחילו להרכיב משקפי שמש כבר מגיל קטן, בעיקר כשהולכים לים או לטיולים ארוכים בשמש. חשוב לרכוש משקפי שמש לילדים רק בחנויות מוכרות ולא בדוכנים מזדמנים. אם משקפי השמש לא מסננים את קרינת ה-uv, הם יכולים לגרום יותר נזק מתועלת. בשל העדשות הכהות האישון מתרחב, ובלי הסינון הנדרש תיכנס לעין יותר קרינה מזיקה.

ילדים שזקוקים למשקפיים יכולים להרכיב משקפי שמש אופטיים. כלומר, משקפי שמש עם מספר. העדשות של משקפי השמש יוחלפו בעדשות אופטיות מסננות uv בעלות גוון זהה לגוון של העדשות המקוריות.

משקפי שמש לילדים

איך לשמור על עיני הילדים בקיץ?

החופש הגדול טומן בחובו חשיפה רבה של העיניים לשמש. הרבה פעילויות בחוץ, תחת השמש החמה, הן מבורכות! מחקרים אף הראו שכמה שעות מדי יום מחוץ לבית (ובלי מסכים כמובן) יכולות לעכב את התחלת המיופיה (קוצר ראייה).

אולי יעניין אותך גם: עדשות מגע טיפוליות לילדים לעצירת העלייה במספר

יחד עם זאת, צריך לוודא שאנחנו גם מגנים על העיניים. כדאי לקנות לילדיכם משקפי שמש, אבל לא סתם – אלא משקפיים עם תו תקן לחסימת קרינת UV. אם מרכיבים משקפי שמש שלא מסננים UV, מזיקים לעיניים במידה גדולה יותר מאשר אם לא מרכיבים משקפי שמש בכלל.

קראו עוד בנושא בלחיצה כאן.

משקפי שמש לילדים ולנוער מבית ben.x

קולקציית משקפי השמש לילדים לקיץ 2018 מבית ben.x הגיעה לאופטיקה דורון. משקפי שמש אפנתיים שנראים בדיוק כמו "של הגדולים" – אבל מותאמים בדיוק לילדים! משקפי שמש עגולים לילדים, או דווקא משקפי שמש מרובעים. ורוד, סגול, אדום או כחול – ילדיכם יוכלו לבחור איזה צבע שירצו, כי קולקציית משקפי שמש לילדים 2018 מגוונת מאוד. ישנם צבעים סולידיים וצבעים בולטים, וגם משקפיים עם אפקט שקוף.

משקפי השמש מתאימים לילדים קטנים וגם לנערים. קיימות מידות רבות ועיצובים שיכולים להתאים לגילאים השונים.

מוזמנים לבוא ולמדוד!

קולקציית קיץ – משקפי שמש במיוחד לילדים!

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם