חיפוש

עדשות צייס דיגיטל – ZEISS Digital Inside

תוכן העניינים

כבר מזמן העבודה היומיומית שלנו לא מתבצעת רק מול מחשב; לכולנו יש סמארטפון בכיס, אנחנו עורכים מצגות במחשב הנייד ומשיבים למיילים בטאבלט.

אורח החיים הדיגיטלי והשימוש התכוף במכשירים דיגיטליים ניידים מאמץ מאוד את העין.

בשנת 2013 היו בכדור הארץ יותר מכשירים דיגיטליים מאנשים. כמעט 2 מיליארד סמארטפונים!

עקב השימוש האינטנסיבי בטאבלטים וסמארטפונים, מספר המחזורים היומיים שאנו עוברים בין ראייה לטווח קצר לראייה לטווח הארוך גדל משמעותית. אתם ככל הנראה לא שמים לב לכך, אך במהלך היום שרירי העין מסתגלים ומתאימים את עצמם לצפייה במסכים הדיגיטליים כדי לאפשר ראייה ברורה וחדה.

התופעה הזו נקראת "עומס ראייה".

ככל שאנו מתבגרים, עדשת העין מאבדת מהגמישות שלה ובכך יוצרת עומס על שרירי העין (והשריר הציליארי בפרט) שנאלצים לעבוד קשה יותר במעברים התכופים בין המוקדים השונים.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשל כך, השימוש התכוף במכשירים דיגיטליים ניידים, בעיקר לאחר גיל 30, עשוי להוביל לראייה מטושטשת, עייפות בעיניים או יובש, כאבי ראש וצוואר תפוס.
עדשות דיגיטל ZEISS

הפתרון – עדשות צייס דיגיטל

עדשות הדיגיטל של צייס הופכות את העיניים העייפות והצוואר התפוס לנחלת העבר. הן עוזרות למשתמשים במכשירים הדיגיטליים לשמור על ראייה חדה, מדויקת וברורה במהלך כל היום.

העדשות תוכננו במיוחד על מנת לענות על צורכיהם של אנשים בגילאי 30-40 החווים לראשונה קשיי ראייה לטווח הקצר, בין שהם זקוקים למשקפיים חד-מוקדיים ובין שאינם זקוקים לעדשות ראייה כלל.

העדשות מעוצבות באופן אופטימלי לתמיכה בצפייה לטווח קרוב במכשירים דיגיטליים, ומפחיתות את תופעות הלוואי של אורח החיים הדיגיטלי ואת תסמיני תופעת "עומס הראייה" באופן ניכר.

אולי יעניין אותך גם: עדשות מולטיפוקל ZEISS

עדשות צייס דיגיטל מציגות יתרונות רבים:

  • עיניים רגועות ורעננות כל היום, אפילו אחרי יום עבודה ארוך.
  • מפחיתות את המאמץ על העיניים ועוזרות לך להתמקד במהירות מקרוב לרחוק וההיפך.
  • הסתגלות מהירה מאוד.

עדשות הדיגיטל של צייס – טכנולוגיה מתקדמת כדי להתמודד עם התפתחות הטכנולוגיה

כמובילה עולמית בתחום עדשות הראייה, צייס לא נשארת מאחור ומתאימה את עדשות המשקפיים לצרכים של המאה ה-21.

במאה השנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה באופן בל-יתואר. כיום אנו עושים פעולות רבות באמצעות הסמארטפון שלנו, כמו הגדרת שעון מעורר, כתיבת הודעות ואפילו חיפוש מסעדות. השימוש התדיר במכשירים הדיגיטליים מאתגר את העין האנושית.

עם הגידול המתמיד בכמות שימוש במכשירים הדיגיטליים, גדלה גם כמות הפעמים שאנו מסיטים את המבט ממרחק לקרוב. הפעולה חוזרת על עצמה פעמים רבות במהלך היום, ועבור השריר הציליארי של העין היא תובענית למדי. יכולת האקומודציה (המנגנון בעין שמאפשר לנו להתמקד בדברים קרובים אלינו) פוחתת עם השנים, וכך אנו נדרשים להפעיל מאמץ רב יותר על מנת לראות לקרוב. בשל כך אנחנו נתקלים בתופעות של ראייה מטושטשת, עיניים יבשות, עייפות או כאבי צוואר.

עדשות הדיגיטל של ZEISS בעלות מבנה ייחודי שמקל על הפעולה החוזרת ומפחית את העייפות בעיניים.

הגיע הזמן לעבור לעדשות דיגיטל ZEISS

שימו סוף לעייפות בעיניים, לכאבי הראש ולצוואר התפוס, ותיהנו מראייה ברורה ורגועה לאורך כל היום. תשאלו אותנו על עדשות הדיגיטל של צייס.

דורון ברויטמן

דורון ברויטמן

הבעלים והאופטומטריסט הראשי של אופטיקה דורון. מזה 30 שנים אני לומד וחוקר את תחום האופטומטריה ומתעסק במקרים מיוחדים, כדי לסייע לכם לראות מצוין ולהרגיש בבית.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם