חיפוש

ZEISS EnergizeMe – עדשות ראייה למרכיבי עדשות מגע

תוכן העניינים

מרכיבים עדשות מגע?

אחרי יום ארוך של הרכבת עדשות המגע, רובנו חוזרים הביתה, מסירים את עדשות המגע ועוברים למשקפיים. במהלך היום עבדנו וצפינו במחשבים ובמכשירים דיגיטליים אחרים, כמו סמארטפון או טאבלט, והשימוש הממושך בהם נותן את אותותיו; העיניים עייפות ותחושת חוסר הנוחות ניכרת. כמו כן, רבים משתמשים בעדשות המגע לתקופות זמן ארוכות יותר מהמלצת היצרן, והדבר גורם לגירוי בעיניים לגבור.

עדשות משקפיים רגילות לא תוכננו לספק את הריענון שאנו זקוקים לו אחרי הרכבה ממושכת של עדשות מגע, על מנת להמשיך להתנהל בנוחות בחיי היומיום. אחרי מחקר ממושך בשיתוף עם מומחי עיניים, ZEISS מציגים עדשות ראייה שמיוצרות במיוחד למרכיבי עדשות מגע – צייס אנרג'ייז מי. מטרתן לרענן את העיניים העייפות אחרי הרכבת עדשות מגע.

היתרונות של עדשות ZEISS EnergizeMe

  • עוזרות להרגיע עיניים עייפות
  • מונעות מתח נוסף בעיניים
  • מעניקות ראייה חדה וברורה

9 מתוך 10 נבדקים חשו רעננות והפחתה בעייפות העיניים כתוצאה משימוש במכשירים דיגיטליים כשהרכיבו את עדשות ZEISS EnergizeMe!

 

איך הם עושים את זה?

צייס, כחברה מובילה בתחום האופטיקה ברחבי העולם, מפתחת פתרונות אופטיים ייחודיים שמקלים עלינו בחיי היומיום. עדשות EnergizeMe החדשות מציגות שילוב של טכנולוגיה חדשנית, עיצוב ייחודי וציפוי באיכות גבוהה.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

עיצוב ייחודי

העיצוב של עדשות צייס EnergizeMe מותאם לצרכים הספציפיים של מרכיבי עדשות מגע, ועוזר להפחית את המתח על העיניים לאחר שימוש בעדשות מגע. 94% מהנבדקים העידו על שדה ראייה רחב וטוב, ו-93% מהנבדקים דיווחו על ראייה חדה מאוד המשתווה לראייה שלהם עם עדשות מגע.

טכנולוגיית ZEISS Digital Inside

כמו בעדשות הדיגיטל של צייס, גם כאן נמצא טכנולוגיה חדשנית שפותחה לייצור עדשות בעיצוב אופטימלי למרחקי קריאה של פריטים מודפסים (כמו מסמכים או עיתון) ושל מכשירים דיגיטליים. כך נמנע מתח נוסף על העיניים.

ZEISS DuraVision BlueProtect ציפוי ZEISS DuraVision BlueProtect

המכשירים הדיגיטליים שאנו משתמשים בהם פולטים אור כחול, שגורם לעין להתעייף ומוביל לבעיות ראייה שונות. אור כחול נפלט גם מתאורה מלאכותית ואף מאור השמש, כך שלמעשה, אנו מוקפים בו כל הזמן. הציפוי של צייס, שנמצא על שני צידי העדשה, מפחית באופן ניכר את מעבר האור הכחול (HEV) לעיניים, ובכך עוזר להפחית טשטוש שנוצר כתוצאה מצפייה במסכים דיגיטליים ומונע מתח נוסף על העין שנגרם כתוצאה מהאור הכחול.

91% מהנבדקים הרגישו פחות מסונוורים מהאור שמופק ממכשירים דיגיטליים.

 

עדשות ZEISS EnergizeMe – גם בשבילכם!

אם גם אתם משתמשים במשך שעות ארוכות בעדשות מגע, עדשות ZEISS EnergizeMe (עדשות צייס אנרג'ייז מי) יפחיתו לכם באופן ניכר את תחושת העייפות בעיניים לאחר שאתם מסירים את העדשות. הטכנולוגיה של EnergizeMe מיושמת בשלושה סוגי עדשות, בהתאם לצרכים שלכם ולעיניים שלכם.

לבני 20 ו-30 מוקדמות אמליץ על עדשות EnergizeMe חד-מוקדיות, לבני 30 ו-40 מוקדמות על עדשות EnergizeMe דיגיטליות ולבני 40 ומעלה על עדשות EnergizeMe מולטיפוקל. ההבדל ביניהן הוא במבנה האופטי של העדשה, אך בכולן נמצא את התכונות של עדשות EnergizeMe המרגיעות את העיניים לאחר הרכבה ממושכת של עדשות מגע.

התייעצו עם האופטומטריסט לגבי הפתרון שמתאים לראייה שלכם ושאלו על עדשות EnergizeMe.

דורון ברויטמן

דורון ברויטמן

הבעלים והאופטומטריסט הראשי של אופטיקה דורון. מזה 30 שנים אני לומד וחוקר את תחום האופטומטריה ומתעסק במקרים מיוחדים, כדי לסייע לכם לראות מצוין ולהרגיש בבית.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם