חיפוש

ZEISS Drive Safe – עדשות לנהיגה

תוכן העניינים

חוש הראייה הוא אחד החושים הפעילים ביותר בעת הנהיגה, אם לא החשוב ביותר. אנו מביטים כל הזמן על הדרך, בוחנים את הסכנות האפשריות ומחפשים את התמרורים הנסתרים. העיניים שלנו עוברות בין הרחוב למראות הצד, למראה המרכזית, ללוח המחוונים ולמכשיר הנייד שמציג את הדרך באפליקציית ניווט.

הבעיה היא שקשה יותר לראות בתנאי דרך קשים, כמו סערות וגשמים, ואפילו בלילה –  כשפנסי הרחוב או פנסי הרכבים שלפנינו מאירים בחוזקה. עדשות משקפיים רגילות אינן נותנות מענה מספק לתנאי הדרך הקשים, שהופכים את הנהיגה למלחיצה – בעיקר משום שבתנאים של גשם וחשיכה קשה לנו יותר לאמוד מרחקים.

צייס מציגים עדשות ראייה שמיועדות במיוחד לנהגים, ZEISS Drive Safe. עדשות צייס דרייב-סייף מפחיתות את העומס החזותי בעת הנהיגה ומקלות עליכם לראות. למעשה, מדובר בפתרון אידיאלי למי שמעוניין לנהוג בבטיחות ובנוחות, ורוצה זוג משקפיים אחד שמתאים לשימוש יומיומי. בזכות עדשות הדרייב-סייף, תגיעו ליעד בבטחה ובלי לחץ.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

עדשות ראייה לנהיגה

עדשות ZEISS Drive Safe נותנות מענה לאתגרים השונים של הנהיגה על הראייה שלנו: הסטת המבט התכופה בין הכביש, המראות ולוח המחוונים, כמו גם החזרי התאורה שמגיעים מכל עבר, אם כתוצאה ממזג אוויר סוער, שטומן בחובו טיפות גשם שניתזות על השמשה ועל הכביש, או מהשלוליות שנותרות לאחר הגשם, תאורת הרחוב ופנסי הרכבים.

הטכנולוגיה מאחורי עדשות צייס Drive Safe

ZEISS Luminance Design™

עיצוב ייעודי לנהגים, שלוקח בחשבון את גודל האישון בתנאי תאורה קשים. העדשות קיימות הן בגרסה חד-מוקדית והן בגרסה פרוגרסיבית ("מולטיפוקל"), ולכל אחת עיצוב שונה ומותאם המעניק ראייה משופרת בעת נסיעה בתנאי תאורה קשים.

ציפוי ZEISS DuraVision® DriveSafe

ציפוי עדשות חדשני המותאם לסוגים השונים של החזרי תאורה שאנו נתקלים בהם בעת נהיגה. הציפוי מפחית את הבוהק וההחזרים מתאורת המכוניות שלפנינו בלילה או מפנסי הרחוב עד 64% בהשוואה לציפויי פרימיום אחרים מבית צייס.

עיצוב פרוגרסיבי

עדשות ה-Drive Safe הפרוגרסיביות מעוצבות למעשה כמו עדשות מולטיפוקל, ומורכבות מאזור ראייה למרחק, אזור ביניים ואזור לקריאה. ההבדל טמון בתכנון המדויק שלהן עבור נהגים, שהוא תוצאה של מחקר ממושך. עיצוב עדשות ה-Drive Safe מציג אזור ביניים גדול ב-43% ואזור מרחק גדול ב-14% בהשוואה לעדשות פרימיום פרוגרסיביות אחרות ("מולטיפוקל") מבית צייס. עיצוב העדשות מקל על המיקוד מחדש בעת הסטת המבט מהכביש ללוח המחוונים, ומאפשר מעבר נוח בין שני המוקדים.

משקפיים לנהיגה בלילה

עדשות דרייב סייף מצוינות לנהיגה בלילה, ומעניקות ראייה חדה ונוחה. העדשות מתאימות גם לשימוש יומיומי וניתן להשתמש בהן כעדשות מולטיפוקל "רגילות" לאחר הנהיגה, שכן הן נותנות מענה לראייה למרחק ולקריאה.

בסקר שביעות רצון שנעשה, 97% מהנבדקים דיווחו כי היו מרוצים מאוד מהעדשות בזמן נהיגה, ו-94% בעת שביצעו מטלות יומיומיות כמו עבודה משרדית.

הגיע הזמן שגם אתם תיהנו מחוויית נהיגה אחרת… שאלו את האופטומטריסט על עדשות Zeiss Drive Safe.

 

עוד על עדשות Drive Safe בדיון שנערך עמי באולפן ynet – לחצו לצפייה.

קראו עוד על:

דורון ברויטמן

דורון ברויטמן

הבעלים והאופטומטריסט הראשי של אופטיקה דורון. מזה 30 שנים אני לומד וחוקר את תחום האופטומטריה ומתעסק במקרים מיוחדים, כדי לסייע לכם לראות מצוין ולהרגיש בבית.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם