חיפוש

עדשות מגע מתכהות בשמש – ACUVUE OASYS with Transitions

תוכן העניינים

חברת Johnson&Johnson, מהחברות המובילות בעולם בתחום עדשות המגע, ממשיכה בחדשנות המאפיינת אותה. הפעם, אנו זוכים להמצאה חדשנית שזכתה באות החדשנות לשנת 2018 של מגזין TIME: עדשות מגע מתכהות בשמש!

לצערנו הופסק הייצור של עדשות המגע ACUVUE® OASYS with Transitions™

 

עדשות המגע ACUVUE® OASYS with Transitions™ מפחיתות את החשיפה לאור בוהק בפנים ובחוץ, כולל סינון אור כחול וחסימת קרני UV מזיקות. עדשות המגע החדשות הן תוצאה של 10 שנות מחקר ופיתוח אינטנסיביות של חברת Johnson&Johnson וחברת TRANSITIONS.

בזכות טכנולוגיה ייחודית, עדשות המגע מתכהות בחשיפה לשמש ומתבהרות בחזרה במהירות במעבר מהחוץ פנימה.

למה להשתמש בעדשות מגע מתכהות בשמש?

האם האור מטריד אתכם מדי פעם? אתם לא לבד. 64% מהאנשים מודים שתנאי תאורה קשים או בהירים מידי מפריעים להם על בסיס יומיומי.

אנחנו לא שמים לב לכך, אבל יש לנו מנגנוניים אוטומטיים של "פיצוי" להתמודדות עם אור טורדני. אנחנו נוטים לצמצם ולכווץ את העיניים כדי לראות טוב יותר או להרים את היד כדי לסוכך מפני השמש. חלקנו מחלישים את הבהירות של מכשירים דיגיטליים או מכבים אורות בהירים בחדר.

למה להתמודד עם חוסר נוחות כזו, אם אפשר להעלים אותה?

בחור משחק כדורגל ומסתנוור מאור השמש

במקום להסתנוור – תראו יותר: עדשת המגע החכמה באור

עדשות המגע ACUVUE® OASYS with Transitions™ הן עדשות המגע החכמות הראשונות מסוגן המגיבות לרמת התאורה. זוהי עדשת המגע הראשונה מסוגה המסתגלת באופן דינמי לשינויים בתאורה ומסייעת בהסתגלות העיניים לשינויי תאורה.

העדשה מסתגלת לעוצמת האור ומאזנת את כמות הקרניים החודרות לעין בתנאי פנים וחוץ, כולל סינון אור כחול וחסימת קרני UV מזיקות. כך מפחיתה העדשה את ההשפעה המטרידה של תאורה בהירה על העיניים.

צפו בסרטון המדגים את פעילות עדשת המגע הפוטוכרומטית של חברת ACUVUE:

קראו עוד בנושא: עדשות מתכהות בשמש

עד כמה העדשות הפוטוכרומטיות באמת טובות?

אתם מרכיבים משקפיים עם עדשות מתכהות כדי להתמודד עם שינויי התאורה במהלך היום? תופתעו לגלות שעדשות המגע החדשות לא נופלות מהן באיכותן. במחקרים השוואתיים שנערכו, נמצא שביצועי העדשות מקבילים לעדשות משקפיים פוטוכרומיות (עדשות משקפיים מתכהות), והן עושות הבדל משמעותי בבביצועים ויזואליים בסביבה חיצונית ופנימית.

ישנם גם יתרונות משמעותיים לטכנולוגיה הפוטוכרומטית בעדשות המגע על פני המשקפיים:

למולקולה הפוטוכרומטית ישנו זמן חיים מסוים, כך שכעבור תקופה פעילותה נחלשת. במילים אחרות, ככל שחולף הזמן, העדשה כבר לא מתכהה באותה מידה כבעבר, וגם לא עושה זאת באותה מהירות. בעדשות המגע הדו-שבועיות של ACUVUE המולקולה הזו לא מספיקה "להתיישן" במהלך תקופת השימוש, כך שפעילותה לא נחלשת עד תום השימוש בעדשה.

כמו כן, לעומת עדשות משקפיים מתחלפות, שמושפעות גם מטמפרטורת הסביבה, עדשות המגע שומרות על טמפרטורה קבועה – היא טמפרטורת העין. לכן הן מתכהות במהירות – מופעלות בתוך דקה – ומסוגלות להתבהר במהירות (בתוך דקה וחצי).

איך נראות עדשות המגע Oasys with Transitions בעיניים

שימו לב: גם עם עדשות מגע מסננות UV – מומלץ להשתמש בעדשות שמש

עדשות המגע אינן מכסות לחלוטין את העין ואת האזור סביב לה, ולכן אינן מהוות תחליף למשקפיים חוסמי UV כגון משקפי מגן או משקפי שמש חוסמי UV.

היתרונות של עדשות ACUVUE OASYS with Transitions

עדשות מגע פוטוכרומטיות Acuvue Oasys With Transitions

  • כמעט כל עדשות המגע מסננות UV, וכך גם עדשות OASYS with Transitions. אך בנוסף לכך, העדשות מסננות אור כחול בתנאי החדר – ומחוץ לבית הן מסננות עד 70% מהאור הנראה, בהתאם לרמת התאורה בחוץ.
  • העדשות מפחיתות הפרעות ויזואליות כמו אפקט הילה וסנוור בתאורת לילה.
  • העדשות מקצרות ב-5 שניות את זמן ההתאוששות של העיניים בחשיפה לאור בוהק.
  • פחות מצמוץ וכיווץ עיניים בחשיפה לאור בוהק.
  • תחושה נינוחה יותר לאורך כל היום.

 

לצערנו הופסק הייצור של עדשות המגע ACUVUE® OASYS with Transitions™

 

אולי גם יעניין אתכם:

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצה להגיע אלינו?

נא לבחור את השירות המבוקש...