חיפוש

משקפי מותגים לילדים

תוכן העניינים

ישנן כל מני חברות שמייצרות משקפיים לילדים, אך ניתן למצוא גם משקפי מותגים לילדים. אם אתם רוצים משקפי ראייה לילדים מותגים רבים מציעים דגמים מיוחדים שמותאמים לילדים. ישנה רשימה ארוכה של בתי אופנה שמייצרים משקפיים מעוצבים לילדים, כמו לקוסט, טומי הילפיגר, וויליאם מוריס לונדון, אתניה ברצלונה ודוץ.

באופטיקה דורון תוכלו למצוא משקפי ראייה לילדים ממותגים שונים. הקולקציה בחנות משתנה כל הזמן בהתאם לדגמים החדשים ביותר. בעמוד זה תוכלו למצוא טעימה ממה שיש למותגים השונים להציע לילדיכם. מוזמנים להגיע אלינו כדי למדוד ולבחור.

משקפי Dutz לילדים

קראו עוד בנושא: משקפיים לילדים

משקפיים לנוער מבית Etnia Barcelona

משקפי אתניה ברצלונה לנוער הם בחירה אופנתית נועזת ומצוינת. עיצובי המותג הספרדי עזים וצבעוניים ומוסיפים הרבה אור לפנים. המסגרות כולן עשויות פלסטיק ומיוצרות ממספר שכבות בעלות שקיפות. כך נוצרות מסגרות מעניינות שמעבר האור דרכן מחזיר גוונים שונים.

המסגרות של אתניה ברצלונה מעוצבות בברצלונה, ספרד. המותג דוגל בצבעוניות, אמנות ותרבות, והעיצובים שלו מושפעים רבות מתרבות מקומית ומאמנות מודרנית. גם בדגמי הילדים של המותג ניתן למצוא מסגרות משקפיים מהממות שגורפות מחמאות.

אם אתם מחפשים משקפיים אפנתיים לילדים – אתניה ברצלונה זו בחירה מצוינת. שימו לב שמסגרות המשקפיים של המותג מתאימות לילדים בגילאי יסודי-חטיבה מבחינת גודל המסגרות.

מחכה לך הטבה!

אנו עומדים בדרישות המחמירות של קופות החולים, ומציעים הטבות ייחודיות לחברי מכבי, כללית ומאוחדת.

לחצו לקבלת פרטים נוספים:

משקפי מותג לנוער – William Morris London

קולקציית הנוער של המעצב הבריטי וויליאם מוריס בוגרת יותר ביחס ליתר המותגים. וויליאם מוריס החל כיבואן משקפיים ואזר אומץ להתחיל לעצב בעצמו. בשנים שחלפו מאז אותה החלטה, המסגרות שלו הספיקו להימכר במעל ל-50 מדינות ברחבי העולם.

עיצובי המשקפיים של וויליאם מוריס מלאי השראה מלונדון, ונרתיקי המשקפיים מעוטרים בדגל בריטניה. המסגרות מתאימות לבני נוער והן קיימות בצבעים סולידיים אך גם בצבעים פרועים יותר.

נגלה לכם בסוד שגם מבוגרים בעלי פנים צרות נהנים מקולקציית Young Wills של וויליאם מוריס…

משקפי ילדים של טומי הילפיגר – Tommy Hilfiger

בדיוק כמו קולקציית משקפי הגברים של טומי הילפיגר, כך גם קולקציית הילדים. מסגרות מתכת בעלות עיצוב מודרני בצבעי המותג: כחול, אדום, שחור ולבן. דגמי הילדים של משקפי Tommy Hilfiger אינם מצועצעים, ונראים כמו העתק מדויק של המשקפיים למבוגרים – פשוט במידות קטנות. המשקפיים מתאימים למי שרוצים את המראה האפנתי של המותג העולמי. כשמדברים על משקפי ראייה לילדים מבית מותג על – מדברים על המשקפיים של טומי הילפיגר.

משקפיים לילדים מבית המותג Dutz

מסגרות המשקפיים של Dutz מגיעות אלינו מהולנד. הקולקציה הייחודית של המותג מכילה עיצובים מרהיבים וצבעוניים יותר מכל מותג אחר. המשקפיים לילדים של המותג Dutz בנויים במיוחד לילדים. צורות העדשה מחמיאות מאוד לילדים וצבעי המסגרות מאירי פנים ושמחים. לקוחותינו שבוחרים משקפיים של Dutz שבים ומחפשים את העיצובים המיוחדים של החברה, כי אי אפשר להשתוות אליהם.

משקפי מותגים לילדים – בואו למדוד!

מוזמנים להגיע אלינו וליהנות ממבחר גדול של משקפיים מעוצבים לילדים: גם משקפי ראייה לילדים של מותגים. אנו גם חברים בקופות החולים וניתן לממש אצלנו את ההטבה השנתית למשקפיים – לחצו כאן לכל הפרטים.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם