חיפוש

אתניה ברצלונה #ביקרנו

תוכן העניינים

אתניה ברצלונה הוא מותג צעיר, נועז וחצוף. מותג שמתחבר לאמנות המודרנית ולטבע.

מי אתם אתניה ברצלונה?

ההשראה לקולקציות השונות של אתניה ברצלונה היא הצבעים והתרבות של ארצות הים התיכון. אפילו ישראל זכתה לקחת חלק בקולקציית ה-vintage של המותג, כששכונת פלורנטין בתל אביב זכתה למסגרת משלה.

אבל מעל הכול, אתניה ברצלונה מתחבר לברצלונה, שם התחיל המותג ושם הוא נמצא עד היום.

Etnia Barcelona

חנות הדגל בברצלונה

ביקרנו בחנות הדגל של המותג בעיר הספרדית, זכינו להצצה לתהליכי העיצוב והייצור, פגשנו את האנשים שמאחורי המותג הייחודי ובחרנו את הקולקציה שתגיע אלינו בקיץ הקרוב.

בלי ספק מדובר בחנות ייחודית. כמעט כמו מוזיאון. כשנכנסים אליה מתגלה קיר המסגרות הענק והבוהק. ניתן להרים את מכסי התאים שבהם נמצאות המסגרות ולמדוד. התאים משנים את צבעם כל הזמן, דינאמי בדיוק כמו המותג. במרכז החדר נמצאת תצוגה של הקולקציות הישנות של המותג והסיפורים מאחוריהן. בקומה העליונה נמצאת סדנת העיצוב של המותג ותצוגה גדולה ומלאה של כל הדגמים.

מסגרות Etnia Barcelona

מאחורי המותג עומדים מעצבים שניתנת להם יד חופשית – ומדי שנה אנחנו רואים איך המותג הולך ומתפתח. הקולקציות החדשות רק נעשות נועזות יותר וצבעוניות יותר, אבל נאמנות לערכים שלה: איכות ללא פשרות (שימוש בעדשות בזכוכיות מינרליות ואצטט טבעי), צבעוניות (בהשראת התרבות, העיצוב והארכיטקטורה המקומית) ושיתוף פעולה עם אומנים מובילים (איב קליין, אראקי, בסקיאט ועוד).

מפורסמים רבים גאים ללכת עם המסגרות של המותג, שהולך ומתפרסם ברחבי העולם.

מוזמנים להגיע אלינו לחנות למדוד ממגוון המסגרות המיוחדות של Etnia Barcelona בישראל!

* הנסיעה נערכה בחסות חברת לפידות

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם