חיפוש

Oasys 1 Day – מנהלים חיים עמוסים ועדשות המגע מציקות?

תוכן העניינים

הכירו את בר פיטרו, סטודנטית לרפואה שעד היום אף פעם לא היתה מרוצה מעדשות המגע שלה.. וכעת הכל השתנה עם עדשות המגע החדשות מבית ג'ונסון & ג'ונסון – acuvue oasys 1 day – עדשות המגע שמתאימות לאנשים עסוקים שחיים בקצב מסחרר ללא הפסקה!

עדשות המגע היומיות Acuvue Oasys 1Day

הכירו את עדשות המגע היומיות הטובות ביותר מבית Johnson&Johnson Acuvue – עדשות Oasys 1 day!

הדור החדש של עדשות המגע מבית ACUVUE מעוצב במטרה לעזור לך לנצח את הימים המאתגרים. אורח החיים שלנו עמוס: אנחנו נוהגים, עובדים, מסמסים, משתדלים להתמיד באימונים, מדי פעם מטיילים… בקיצור – אנחנו עושים הרבה פעילויות ביום אחד. הפעילות האינטנסיבית ושינויי האווירה התכופים במהלך היום, מאתגרים את יציבות שכבת הדמעות בעין. בשל כך, נוצרת תחושה של חוסר נוחות בעיניים.

עדשות המגע אואזיס 1DAY מאפשרות הרכבה במשך שעות ארוכות, בלי תחושת יובש ועם נוחות מקסימאלית.

Acuvue Oasys 1-Day
Acuvue Oasys 1-Day

איך עדשות מגע אואזיס יומיות מקלות על העיניים?

סביבת עבודה מאתגרת, או שעות עבודה ארוכות מול מסך המחשב, עלולות לעייף את העיניים. עדשות המגע האלו יעזרו לך לנצח את הימים הקשים.

העדשות מיוצרות עם טכנולוגיה בלעדית בשם ™HYDRALUXE, שמחקה את מנגנון הדמעות הטבעי של העין. הטכנולוגיה הזו מסייעת לשכבת הדמעות הטבעית, בעזרת שכבה של מולקולות המדמות דמעות. כך נשמרת הלחות בעיניים לאורך שעות ההרכבה הארוכות.

מחקר שנערך בנושא מצא כי 8 מכל 10 מרכיבי עדשות מגע חווים עייפות בעיניים. מטופלים רבים העדיפו את עדשת Oasys 1 Day בזכות הנוחות ואיכות הראייה.

עדשות המגע מספקות נוחות ויעילות מרבית, וראייה מושלמת – גם בימים מאתגרים.

מעוניינים להתנסות בעדשות המגע החדשות?

אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מנוחות מרבית, ראייה מושלמת, ותחזוקה פשוטה וקלה לאורך ימים ארוכים. צרו עמנו קשר ונזמין לכם ערכת התנסות. יש לנו הצעות אטרקטיביות בשבילכם ברכישת עסקה חצי-שנתית!

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם