חיפוש

עדשות מגע צבעוניות טבעיות

תוכן העניינים

תמיד חלמתם על עיניים כחולות? החלום שלכם עומד להתגשם!

זה לא משנה מה צבע העיניים שלכם. עדשות מגע צבעוניות טבעיות משנות את צבע העיניים בלי שבכלל ישימו לב.

עדשות מגע צבעוניות טבעיות הן בדיוק כמו עדשות מגע רגילות, אך הן בעלות גווני צבע שמסתירים את צבע העיניים הטבעי. כך ניתן לשנות את המראה בצורה פשוטה ומרעננת. גם השימוש בעדשות מגע צבעוניות זהה לשימוש בעדשות מגע, והוא קל ופשוט.

ישנם סוגים שונים של עדשות מגע צבעוניות טבעיות, בין היתר גם עדשות רכות חודשיות או עדשות רכות יומיות. אפשר להשיג גם עדשות מגע צבעוניות עם מספר, למי שזקוק לתיקון אופטי. ישנן אפילו עדשות מגע צבעוניות עם צילינדר, שהן עדשות שנתיות.

לפניכם רשימה של עדשות מגע צבעוניות טבעיות מובילות! מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.

עדשות צבעוניות שנראות אמיתיות

עדשות מגע צבעוניות COLORS

עדשות COLORS הן עדשות מגע חודשיות. יש להן תשעה צבעים: חום, דבש, ירוק, שקד, כחול, טורקיז, אפור וסגלגל. (חלק מהצבעים זמינים רק ללא מספר).

עדשות מגע צבעוניות חודשיות Colors

עדשות מגע צבעוניות טבעיות FRESHLOOK® COLORS

עדשות FRESHLOOK® COLORS הן עדשות מגע חודשיות. צבעי העדשה משתלבים באופן טבעי עם צבע העין, ליצירת מראה טבעי. לעומת זאת, גווני הצבעים שלהן עזים יחסית, כך שהצבע שמתקבל הוא ספק טבעי וספק מלאכותי. במילים אחרות: שינוי משמעותי ומיוחד.

הצבע בעדשות מוטמע בתוך חומר העדשה בטכנולוגיה חדשנית שיוצרת שילוב של שלושה גוונים בעדשה אחת.

לעדשות FRESHLOOK® COLORS יש 6 גוונים: שקד / כחול / ירוק / סגול / אפור מיסטי / כחול ספיר. לחצו כאן לבחירת הצבע שהכי מתאים לכם!

Alcon FreshLook Colors

עדשות מגע צבעוניות טבעיות AIR OPTIX® COLORS

עדשות AIR OPTIX® COLORS הן עדשות מגע חודשיות. העדשות נחשבות לעדשות הצבעוניות ה"נושמות" ביותר בשוק – עם מעבר חמצן מיטבי לעין, והמחיר בהתאם.

תשעת הגוונים של AIR OPTIX® COLORS זהים לצבעים של FRESHLOOK® COLORS. ההבדל הוא שעדשות AIR OPTIX® COLORS מיוצרות מסיליקון הידרוג'ל בעל עבירות חמצן גבוהה במיוחד ומרכיב לחות מוגבר. העדשות מעניקות מקסימום נוחות מהיום הראשון – והמחיר בהתאם.

ניתן לבחור מתוך מגוון של 9 גוונים שונים. רוצים לראות איך אתם נראים עם עדשות AIR OPTIX® COLORS? לחצו כאן!

עדשות מגע צבעוניות טבעיות Alcon AirOptix Colors
Alcon AirOptix Colors

עדשות מגע צבעוניות FRESHLOOK® Colorblends

עדשות FRESHLOOK® Colorblends הן עדשות מגע חודשיות. לעומת עדשות FRESHLOOK® COLORS, הצבעים שלהן מגוונים יותר – 12 סך הכול! ישנם גוונים טבעיים ועדינים, ולעומת זאת גם צבעים עזים ומיוחדים. הרשימה המלאה: ספיר / אפור / ירוק / כחול / ירוק ג'מסטון / חום / כחול בריליאנט / אמטיסט / טורקיז / דבש / אפור סטרלינג / שקד.

גם עדשות מגע FRESHLOOK® Colorblends מורכבות משלוש שכבות של צבע, לקבלת גוון ייחודי.

Alcon FreshLook Colorsblends

עדשות מגע צבעוניות יומיות FRESHLOOK® One-Day Color

עדשות FRESHLOOK® One-Day Color הן עדשות מגע יומיות. כמות הגוונים שלהן מצומצמת יותר, והן מגיעות רק בארבעה צבעים: כחול / ירוק / שקד / אפור.

עם זאת, היתרון שלהן הוא שניתן להשתמש בהן באופן חד-פעמי. הן מתאימות בעיקר למי שמעוניינים בשינוי צבע העיניים רק מדי פעם, לאירועים מיוחדים או דייטים, למשל. אריזה אחת מכילה 10 עדשות מגע יומיות באריזות בודדות. כך ניתן להשתמש בזוג עדשות פעם אחת, ובזוג נוסף רק לאחר מספר שבועות.

Alcon FreshLook One-Day

עדשות מגע צבעוניות טבעיות – דגשים לפני רכישה

קודם כל – בדיקת ראייה!

הקפידו לעבור בדיקת ראייה מקיפה לפני רכישת עדשות מגע. יש לכך מספר סיבות חשובות:

  1. לא לכולם מתאימות עדשות מגע. בבדיקת אופטומטריסט או רופא עיניים ניתן לזהות סיבות שונות שמונעות הרכבה של עדשות מגע. למשל, עיניים יבשות או רגישות. בכל מקרה, אם מרכיבים עדשות מגע ומופיעים סימנים מדאיגים (כמו תופעות אלרגניות), יש לעצור את השימוש ולפנות לאופטומטריסט.
  2. מרשם העדשות לא זהה למרשם המשקפיים. מתעניינים בעדשות מגע צבעוניות עם מספר? צריך לדעת שכשמתאימים מרשם למשקפיים, לוקחים בחשבון את המרחק בין העיניים לעדשה, הנקרא "ורטקס דיסטנס". המרחק הזה אינו רלוונטי לעדשות מגע, מאחר שהן מורכבות ישירות על העין, ולכן יש צורך לבצע בדיקת ראייה ייעודית לעדשות מגע שבה ייקבע המרשם והתאמה של עדשות מגע צבעוניות עם מספר.

מעוניינים בעדשות מגע צבעוניות לפורים? לחצו כאן למגוון דגמים מצויירים!

הצבע לא קבוע

מאחר שהעדשות מתלבשות על גבי העין, הצבע שלהן מתמזג יחד עם צבע העיניים הטבעי. לכן, לא תמיד צבען של עדשות מגע צבעוניות טבעיות יהיה זהה בפועל לצבע בתמונות.

לניווט מהיר:

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה