חיפוש

עדשות מגע חודשיות חדשות ונוחות – AIR OPTIX plus HydraGlyde

תוכן העניינים

AIR OPTIX plus HydraGlyde הן עדשות מגע חדשות מבית אייר Alcon® עדשות מגע חודשיות, בעלות 2 טכנולוגיות פורצות דרך המעניקות תחושת לחות בעין ואת אותה הנוחות מהיום הראשון ועד היום ה-30 בחודש.

מעניקות לחות גבוהה בעין

עדשות אלו נבדקו במבחני הדמיית שימוש בעדשות מגע, ונמצא כי גם לאחר 16 שעות הרכבה עדיין ישנה רמת לחות גבוהה בעיניים. תכונה זו חשובה מאוד לאלו מאיתנו המרכיבים עדשות מגע במשך שעות רבות, ומרגישים בסוף היום שהעדשות איבדו את לחותן.

הטכנולוגיה החדישה נקראת HydraGlyde®, הרשומה כפטנט והינה בלעדית לחברת Alcon®, משמרת לחות מוגברת לאורך זמן ושומרת על לחות רציפה במשטח העדשה.

למידע נוסף

בקרו אותנו בחנות בפתח תקווה, התקשרו אלינו או השאירו פרטים ונחזור אליכם

אתם בטח מכירים את תחושת היובש בעיניים לאחר הרכבה ארוכה של עדשות מגע. בזכות טכנולוגייתה- HydraGlyde® החדשה מבית אלקון תוכלו לשכוח ממנה! העדשות מעניקות תחושת לחות קבועה לכל אורך היום בזמן הרכבת העדשות.

קראו עוד: למי מתאימות עדשות מגע חודשיות?
עדשות מגע חודשיות

הגנה על העיניים עם עדשות AIR OPTIX plus HydraGlyde

טכנולוגיה נוספת, הייחודית לכל עדשות המגע ממשפחת AIR OPTIX®, נקראת Smartshield™.

טכנולוגיה זו יוצרת שכבת הגנה על המשטח החיצוני של העדשה. שכבת הגנה זו למעשה מונעת ממשקעים שומניים ואטומי סיליקון לחדור את משטח העדשה.טכנולוגיה זו מאפשרת שימוש נוח בעדשות המגע מהיום ה- 1 ועד היום ה- 30 בחודש, כך שתוכלו ליהנות מאותה רמת הנוחות לאורך כל זמן השימוש בעדשות.

בואו להתנסות ותוכלו גם אתם ליהנות מעדשות רכות, לחות ונושמות.

 

גם קורין גדעון ממליצה על עדשות המגע החודשיות של Alcon

 

גלו עוד על הטכנולוגיות שמאחורי AIR OPTIX plus HydraGlyde

 

מרכיבים עדשות מגע יומיות? בואו להתנסות בדור החדש של עדשות המגע היומיות, עם נוחות מסוג אחר… נסו את עדשות DAILIES® TOTAL1 מבית Alcon®.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם