חיפוש

המסע שלנו לאיטליה: בעקבות הקולקציות החדשות

תוכן העניינים

״אופטיקה דורון״ חנות בבעלות אבי, דורון ברויטמן, אופטומטריסט מוסמך, נוסדה לפני 30 שנים בבית פרטי בין עצי פרדס בפתח תקווה, עיר הולדתו. אני נולדתי לפני 26 שנים, ומגיל צעיר אני זוכרת את עצמי מסתובבת בחנות, מייעצת ללקוחות ועוזרת לאבי ולאמי איריס, שמנהלים יחד את המפעל הקטן שלהם בשיתופיות, אחווה והרבה שמחה ואהבה לעבודתם.

שמי אלמוג, בוגרת תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית וכיום סטודנטית לאופטומטריה. רבים יקראו לזה "דור המשך", ואכן זו ההרגשה. האהבה למקצוע כנראה עוברת בגנים… והשבוע היא הטיסה אותי לפאדובה שבאיטליה, למפעל של Safilo Group, החברה השנייה בגודלה המייצרת מסגרות משקפיים, כדי לבחור את הקולקציה החדשה של מגוון מותגי החברה.

יוצאים לדרך

המסע התחיל בנמל התעופה בן גוריון, ואחרי כוס קפה, ביקורת דרכונים והיכרות עם שאר חברי המשלחת, יצאנו בדרכנו אל רומא, ומשם קונקשן קצר לפאדובה. אבל החלק המרכזי של המסע היה רק לפנינו.

למחרת נסענו למפעל של Safilo Group, מפעל גדול ומרשים הממוקם בפאתי העיר. החברה אחראית למיטב המותגים בשוק: Jimmy Choo, Marc Jacobs, Céline, Fendi, Max Mara, Boss, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Givenchy ועוד רבים. מי שעוקב אחרינו באינסטגרם נחשף לעיצוב המרשים של חדרי התצוגה, למסגרות החדשות ולעיצובים המרשימים.

הכי חדש, הכי יפה

מיד עם ההגעה התחלתי בבחירת הקולקציה החדשה. תחילה, מותג העל Jimmy Choo, עם קו נקי ואלגנטי.
הקולקציה השנה מנצנצת מתמיד, עם מגוון משקפי שמש יוקרתיים בשילוב אבני חן, שמתאימים גם ליומיום וגם לאירועים מיוחדים.
מכאן למותג Marc Jacobs, עם קו צעיר ושובב. לגזרות המוכרות והידועות נוספו עיצובים מתוחכמים של משקפי שמש צבעוניים המורכבים משכבות וחיתוכים ייחודיים.
משקפי שמש בשכבות עם חיתוכים ייחודיים. Marc Jacobs
משקפי שמש בשכבות עם חיתוכים ייחודיים. Marc Jacobs

 

מיד לאחר מכן עברנו למותג העל Givenchy עם קולקציה אלגנטית בעלת קריצה שובבה! ראו לדוגמה את המסגרת הבאה, שעשויה פלסטיק, אך בקו המתאר שלה משתלבים גם חלקים מתכתיים. זו רק דוגמה אחת לתחכום העיצובי של המותג הנפלא הזה.
מאוד אהבתי את מסגרת הפלסטיק הבאה שקו המתאר שלה משולב עם פס מתכתי. גם מעניין וגם אופנתי!

givenchy

ב-13:30, שעון איטליה, מגיעה שעת ארוחת הצהריים. מי יתנגד למנת פסטה?

לאחר מכן, חזרה לעבודה הישר לקו הגברי של מעצב העל BOSS, קולקציה יפה אלגנטית ומתוחכמת.

בהמשך, נכנסנו לחדר המעוצב בטוב טעם של מותג העל Fendi. קולקציה צבעונית ומטריפה לנשים שמוכנות להעז!

עצרנו בחדר של Max Mara. מאוד אהבתי את הקולקציה, צעירה, מדליקה ושיקית בטירוף!

לאחר מכן חזרנו לקו הגברי עם Tommy Hilfiger. בנים התכוננו – ילדים, נוער וצעירים, מחכים לכם דגמים נוחים, קלים ויפים! תענוג!

לפני סיום, איך ניתן לדלג על מותג העל Céline? קו עם נוכחות, ולשם שינוי קליל במשקלו. מורידה את הכובע – מסגרות עם נוכחות הורסת!

לאחר נסיעה קצרה לעבר המלון, מנוחה קצרצרה וארוחת ערב, הגיע היום לסיומו.

ביום השלישי יצאנו לטיול בעיר ונציה, ובין כל הסמטאות ונתיבי המים מצאנו מסעדה קטנה וחביבה לארוחת הצהריים. אפילו מצאתי סטנדים מדליקים למסגרות הילדים!
בערב קינחנו בארוחה בלב העיר פאדובה, שכבר לובשת את קישוטי הכריסמס המנצנצים, והמראות היו יפהפים!
המסע הגיע אל סיומו, והשכם בבוקר יצאנו לעבר ארץ הקודש. נחתנו בשלום לאחר עיכוב קל הישר לסערה – אולי זה מסמל שהקולקציות החדשות הולכות להסעיר את כולם ;)
עד שהן יגיעו, וזה עתיד לקרות ממש בקרוב, אתם מוזמנים להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו, באתר ובאינסטגרם!

 

* הנסיעה נערכה בחסות חברת א. שטוייר במסגרת שותפות עם חברת Safilo Group
אלמוג ברויטמן

אלמוג ברויטמן

אופטומטריסטית מוסמכת, בוגרת תואר ראשון באופטומטריה מהפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת בר אילן. מתמקצעת בהתאמת עדשות מגע מיוחדות ומתנדבת במחלקת עיניים בבית חולים.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם