חיפוש

משקפות שחייה אופטיות

תוכן העניינים

משקפות שחייה אופטיות הן משקפות עם מספר. המשקפות מכילות עדשות עם מרשם שבעזרתן אפשר לראות מצוין מתחת למים. יש סוגים שונים של משקפות, ומעבר לפן האפנתי יש גם הבדל באיכות הראייה.

למה להשתמש במשקפות אופטיות?

לכאורה, ניתן להשתמש במשקפיים או בעדשות מגע לשחייה בבריכה או בים. עם זאת, השימוש במשקפיים אינו נוח והשימוש בעדשות מגע אסור ומסוכן.

השימוש במשקפיים בשחייה הוא דבר די מסורבל. מאחר שהם לא מהודקים לראש, המשקפיים עשויים לעוף מפגיעה של גל או מתנועות חדות. גם המליחות של הים היא חיסרון בהיבט הזה. המים עשויים לפגום בצבע המסגרת ולהרוס אותה.

עדשות מגע אמנם נשמעות כמו דבר שנוח להשתמש בו מתחת למים, אבל זה אסור בהחלט. העדשות מושכות אליהן מזהמים שונים שנדבקים אליהן ומסכנים את בריאות העין. מאחר שמי הים והבריכה מלאים במזהמים שונים, עדשות המגע הופכות להיות בית גידול לחיידקים מתחת למים.

לכן, הכי מומלץ להשתמש במשקפות שחייה אופטיות.

אישה שוחה עם משקפת לבריכה

משקפות שחייה עם מספר – גם במינוס וגם בפלוס!

משקפות הן דרך נוחה לראות מתחת למים. אפשר לשחות ולצלול עם משקפות לבריכה או לים. בעלי משקפיים שרוצים לבלות בבריכה או בים ועדיין לראות מצוין, ובעיקר מי שרוצים לצלול ולראות את פלאי הים בבירור, יכולים להרכיב משקפות שחייה עם מספר.

המשקפות כולן בעלות עדשות שחוסמות קרינת UV ומונעות הצטברות של טיפות מים.

יש שני סוגים של משקפות שחייה אופטיות:

  • משקפות שחייה אופטיות מוכנות
  • משקפות שחייה אופטיות בהתאמה אישית

משקפות שחייה אופטיות מוכנות

משקפות אופטיות מוכנות יכולות להתאים למי שיש לו מספר ללא צילינדר. המשקפות נוחות ואיכותיות וגם ניתן להתאים אותן אישית – לכוון את גשר האף או את הרצועה מאחורי הראש.

המרשמים שבהם ניתן להשיג את המשקפות הם בין 10.00- עד 8.00+. אפשר להרכיב מספר שונה לכל עין, אבל כאמור לא קיימות משקפות מוכנות עם צילינדר.

החיסרון היחיד של משקפות מוכנות הוא שהמוקד בהן קבוע ולא מותאם למרחק בין האישונים (PD) שמשתנה בין אדם לאדם. רוב האנשים יתרגלו לכך במהירות, בטח כשהשימוש הוא רק לשחייה, אבל חלק מהאנשים ירגישו איתן חוסר נוחות מסוים – בעיקר בעלי מספרים גבוהים.

המשקפות האופטיות שלנו – Demetz Swimming Goggles

ניתן להזמין באופטיקה דורון את המשקפות האיכותיות של Demetz. בערכה של המשקפת תוכלו למצוא נרתיק פלסטיק, רצועה המתכוננת ו-3 גדלים שונים של גשר האף, להתאמה מיטבית.

המשקפות זמינות בצבע שחור בלבד.

כתבו לנו או התקשרו אלינו כדי לבצע הזמנה!

משקפות אופטיות Demetz
המשקפות שלנו – Demetz Swimming Goggles

משקפות שחייה אופטיות בהתאמה אישית

משקפות שחייה אופטיות בהתאמה אישית מיועדות לבעלי מרשמים מורכבים או למי שמעוניין במשקפות איכותיות יותר. הן יכולות לשמש בצורה נהדרת שחיינים או צוללנים, חובבים ומקצועיים כאחד. היתרון המשמעותי שלהן הוא שאפשר להתקין בתוכן עדשות עם מרשמים כמעט בלתי מוגבלים, באופן מדויק ומותאם אישית. כלומר, ניתן להתאים עדשות ספציפיות למרשם הנדרש ולהתקין אותן בדיוק בהתאם למרחק בין האישונים.

משקפות בהתאמה אישית מגיעות בגדלים שונים, וכמובן גם בהן ניתן לכוון את גשר האף ואת הרצועה מאחורי הראש.

גבר שוחה עם משקפת

משקפות אופטיות דורשות מרשם מיוחד

שימו לב: משקפות שחייה דורשות מרשם שונה מזה של המשקפיים. הסיבה היא שקיים הבדל בין מקדם השבירה של המים ומקדם השבירה של האוויר. בהתאם לכך, גם התיקון האופטי הנדרש משתנה. האופטומטריסט יבצע את החישוב כדי שתקבלו את הראייה האופטימלית כשתשחו מתחת למים.

משקפי שחייה עם מספר – גם לילדים!

הילדים שלכם אוהבים לשחות עם משקפת? גם הם יכולים לראות מצוין מתחת למים.

משקפות שחייה לילדים הן מעט קטנות יותר ומגיעות במגוון צבעים. הן מומלצות לילדים שאוהבים לשחות, בטח אם הם לוקחים חלק בחוג שחייה מקצועי.

אופטיקה דורון

אופטיקה דורון

רואים מצוין, מרגישים בבית. 30 שנות מקצועיות וצוות אופטומטריסטים מוסמכים ומיומנים, יעניקו לכם פתרונות ראייה מתקדמים המותאמים בדיוק לכם.
אופטיקה דורון
אחד העם 63, פתח תקווה

לפרטים נוספים

בקרו אותנו (רח' אחד העם 63 פתח תקווה), או השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצה להגיע אלינו?

נא לבחור את השירות המבוקש...